eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
  • Data: 2010-03-19 18:30:17
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "hamberg" napisał w wiadomości:

    > twierdzę że PD i VP miały wysoki współczynnik niezawodności i wogóle były
    > super...ale na pewno były trwalsze niż CR + pierdzilion czujników.

    a jakiez to czujniki mialy CR ktorych nie bylo w PD?

    ----------------

    Na przykładzie 2.0 TDI-CR 170 PS w któym to mamy (w porównaniu do 1.9 PD):
    1.czujnik ciśnienia paliwa
    2. czujnik położenia przepustnicy (1.9 TDI (i nie tylko) wogóne nie było
    przepustnicy)
    3. w 1.9 był 1 czujnik położenia pedału gazu a w CR są 2
    4. czujnik położenia klap wirowych (tutaj nie jestem do końca pewny)
    3. dzieki DPF'owi mamy 4 dodatkowe czujniki
    - czujnik ciśnienia spalin
    - dwa czujniki temp. spalin przed i za filtrem
    - przyłącze czujnika ciśnienia spalin

    Już nie wspominam o zaworku dawkowania paliwa na pompie CR i innych
    zaworków. Owszem w 1.9 TDI było ich sporo...

    Pozdr.

    --
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: