  • Data: 2014-08-10 12:59:30
    Temat: Re: Potrzeby fizjologiczne w trasie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sebastian Biały h...@p...onet.pl ...

    > Sugerujesz że na drogach ekspresowych siku chce się znacznie żadziej
    > niż na autostradach? Bo jak inaczej wytłumaczyć wystepowanie MOPow na
    > A i nie występowanie na E i zwykłych drogach? Może potrzeba siku
    > zależy od prędkości dopuszczalnej? Pozom logiki były tutaj na poziomie
    > sejmowym.

    Mysle, ze nie ma potrzeby dublowania bytów.
    Ale to jest inny temat.
    Gdyby nie było w tamtym rejonie toalet - zrozumiałbym kupe w lesie.
    Nie zrozumiem nigdy tego, dlaczego ktos mając las pod ręką sika na
    przystanku.

    > Jesli w koło niego reszta nie będzie srała po krzakach to tego nie
    > zrobi. Bedzie mu wstyd. Podobnie jak teraz mu było by wstyd nasrać w
    > sklepie. Przesuń granice to przypadki ekstremów też się przesuną.

    Wspolczuje. Sporadycznie widuję na trasie delikwentów sikających po
    przystankach.

    > Na A owszem są. Na pozostałych trasach pozostają "parkingi leśne"
    > ktore - gues what - czasem mają wiatę. I teraz jest dylemat: gdzie
    > srać? Odpowiedź wydaje się oczywista. Przeciez te wiaty nie slużą do
    > robienia grilla, prawda?

    Powtorze - jaja sobie robisz i tyle.
    Stacji jest od groma i troche - prawie na kazdej jest toaleta.
    No ale trzeba być kulturalnym cżłowiekiem a nie psem...

    > Nie widzisz bo jesteś wychowany brakiem toalet publicznych. Podobnie
    > jak reszta społeczeństwa w PL i nie tylko.

    Jeżeli widzisz coś złego w sikaniu w lesie to chętnie posłucham
    wyjasnienia.

    > PS. Ludzie jedzą jagody koło tych parkingów. Czasem myslę czy aby na
    > pewno potrafią wiązać fakty.

    To juz problem tych ludzi.
    Ale ja mowie o sikaniu w przypadkowym miejscu w lesie a nie o sikaniu przy
    parkingu.