  • Data: 2022-11-04 15:04:51
    Temat: Re: Poszukuję "żarówki" led
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 4 listopada 2022 o 14:58:31 UTC+1 Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Były, były. Były nawet 150W.

    Z E14?
    Z E27 widziałem żarową 200W - banię (bo "bańka" to za mało) miała zdecydowanie
    większą
    tak minimum 2 razy, niż "standardowe" 60-100W.
    To było koło 2008, pamiętam, że majstry, co robili meble w norce, przynieśli i
    powiesili "na drucie" - rzeczywiście
    w takie sypialni 9m^2 było bardzo jasno, każdy szczegół przy robocie widać - i o
    wiele jaśniej niż potem
    przy 3 plafonierach z żarówkami pewnie 60W - no ale plafoniery miały klosze.