-
Data: 2020-08-02 12:45:32
Temat: Re: Postp w bateriach.
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2020-08-02 o 09:49, Cavallino pisze:
> W dniu 02-08-2020 o 08:35, cef pisze:
>> W dniu 2020-08-02 o 06:14, Cavallino pisze:
>>> W dniu 01-08-2020 o 18:53, cef pisze:
>>>
>>>>> I dlatego pociągu nie doganiają, on im coraz bardziej ucieka.
>>>>> Choć VW chciał robić więcej, ale po prostu nie potrafi.
>>>>
>>>> Po co gonić pociąg jadący ślepym torem?
>>>
>>> Spytaj ich czy to ślepy tor i po co go gonią.
>>> Jak na razie wygląda, że ścianę na końcu ślepego toru widać już przed
>>> smrodowozami...
>>
>> Nie ma takiej ściany.
>> O strukturze rynku będą decydować najwięksi.
>
> Nie - będą kupujący.
Właśnie tak. I oni wybierają portfelem.
I nie wybiorą EV dopóki nie będzie konkurencyjny.
>> O ile dobrze pamiętam to najwięcej samochodów sprzedaje Toyota -
>> i technologicznie nie postawiła na kompletnie bezemisyjny samochód,
>
> Już właśnie zmieniła zdanie i wsiada do tego pociągu....
> No ale Ty wiesz lepiej...
Co takiego zrobili, że uważasz, że wsiadła?
Kompletnie olali EV, stawiają na to co klienci będa kupować
czyli hybrydę a z bezemisyjnym czekają.
>>> Wyjechałbyś z zaścianka, to byś zobaczył, że cywilizacja już
>>> zdecydowała, że to przyszłość, ale też coraz bardziej teraźniejszość.
>>
>> Wyjeżdżam i nic takiego nie widzę.
>
> Widać zabyt niedaleko wyjeżdżasz....
To Ty raczej podniecasz się chwilowymi trendami.
>> Zobacz co robią największe koncerny - te, które mają największe
>> światowe procenty sprzedaży czyli Toyota i VW.
>
> Próbują nadrobić stracony czas, żeby nie zostać z ręką w nocniku.
> Gdyby nie było potrzeby, nie rzucali by na szalę taki miliardowych kwot...
W obliczu światowej recesji, która zaczęła się przed pandemią,
trzeba jakoś uzupełniać sektory sprzedaży.
Jest ekomoda, to opchnie się trochę w tym segmencie.
Ale to nie jest trend, bo to nie jest towar, który w najbliższych
kilkudziesięciu latach będzie decydował o całkowitej sprzedaży producentów.
>> No i Toyota postawiła na hybrydy - bo tanie i dostępne dla wielu -
>> a VW hybrydę zrobi w każdej chwili a na konkretny krok
>> nikt się jeszcze nie zdecydował,
>
> Czy do Twojego zaścianka nie dochodzą ani gazety, ani nawet internet?
> Bo akurat VW to największy obecnie producent elektryków w Niemczech.
> A jego samochód elektryczny to auto roku 2019 i najlepie sprzedający się
> samochód roku 2020.
To chyba naturalne jest. Co w tym dziwnego, że największy
producent motoryzacyjny jest liderem we własnym kraju.
A kto niby ma zająć to miejsce?
Izera?
> więc nie pisz, że ktoś już coś zdecydował.
>> Na razie jest światowy spadek sprzedaży samochodów
>
> I światowy wzrost sprzedaży elektryków.
No jeśli jest światowa recesja i ogólnie sprzedaż spadła, to się szuka
jakichś rynkowych nisz i luk, żeby sprzedać cokolwiek i utrzymać wskaźniki.
Czyżby mimo tego, że deklarujesz, że masz dostęp do internetu i gazet
nie rozumiesz podstawowych zasad działania rynku?
>> Jak ustali się trend to właśnie Niemcy go pokażą.
>
> To nie jest takie proste jak Ci się wydaje.
> I Morawieckiemu też.
Nie pisałem, że to proste.
A już tym bardziej nie mieszaj do tego pana M.
> Produkcja elektryka to mocno co innego, niż produkcja smrodowozu.
Koncerny sobie poradzą.
> Więc próbują, produkują na magazyn, ale nie wychodzi - do sprzedaży
> nadal się nie nadaje.
>
> Info z wczoraj:
> https://elektrowoz.pl/auta/trwa-wgrywanie-aktualizac
ji-oprogramowania-do-vw-id-3-dostawy-coraz-blizej/
> Dodam tylko, że ci co umieją w elektryki, takie softy wgrywają przez
> internety.....
No i co niby z tego wynika?
Przeczytałem tam w komentarzach, że to pewnie jakieś wersje bez OS
Chciałeś pokazać, że elektronika odgrywa dużą rolę?
Liderzy rynku przeskoczą to.
>>>> Barwne porównanie, ale nie rozumiem co jest takiego niezwykłego w tym,
>>>> że kilka procent transportu bliskiego zasięgu zostanie
>>>> zelektryfikowane?
>>>
>>> Niezwykłe tylko dla Ciebie.
>>> Dla kogoś, kto worka na łbie nie ma, to początek wymiany parku
>>> samochodowego, którą negujesz....
>>
>> Spójrz szerzej
>
> To Ty musisz spojrzeć szerzej, a nie dać sobie wciskać skowytu koncernów
> od smrodowozów, którym biznes i euro z niego wymykają się z rąk.
O czym ty piszesz?
Jaki skowyt? Przecież to ich rynek.
Na świecie sprzedało się chyba 80mln samochodów.
Jakiś tam procent to elektryki (choć nie wiem czy nie policzyli hybryd w
tym)
jeśli następuje zmiana, to i tak jej beneficjentem nadal będą te koncerny
i podzielą tort między sobą. Producent typu Tesla to ma chyba mniej niz
1% udziału.
>> Wszyscy szukają dodatkowych źródeł dochodu i dlatego te elektryczne
>> nowinki
>> są upychane a nie dlatego, że to jest trend.
>
> Jasne, a Tesla rośnie jak na drożdżach bo produkuje diesle...
Tesla tylko wypełniła ten minisegment .
Bo Tesla nie produkuje innych aut i dlatego ma takie wzrosty w tym
segmencie.
>> I teraz napisz jak wyobrażasz sobie w ciągu 20 lat użytkownie samochodu
>> bezemisyjnego w Indiach czy w Argentynie? Będziesz go ładował modlitwą?
>
> Przecież nikt nie mówi, że elektryki zastąpią całkowicie smrodowozy.
> Mowa tylko o ich zastąpieniu w miastach w krajach rozwiniętych - na tyle
> na ile się da.
I to tyle, to będą strefy tylko dla bezemisyjnych w centrach miast.
Ewentualnie jakiś transport autonomiczny elektryczny - w ścisłym centrum
czy strefach zabytkowych.
> A zanim będziesz się podpierał Indiami czy inną Afryką, to zobacz jakiś
> test porównawczy, aut które tam są sprzedawane z podobnym europejskim.
> Już teraz różnica jest ok. 30 lat.
> Więc do eletkryków dojdą za 2 pokolenia...
To założenie.
Ja przewiduję, że nie.
Obecnie teoretycznie największym rynkiem EV są Chiny i Europa.
O globalnej sprzedaży będzie decydować cena - ekowymagania będą jedynie
jakimś tam drogowskazem długofalowym.
Konkretne impulsy to mogą przyjść jak się okaże, że nie ma ropy -
ale i tak o ogólnym poziomie zużycia ropy obecnie decydują Chiny -
czyli z jednej strony lider rynku EV ale i spaliniaków też.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.08.20 14:45 Cavallino
- 02.08.20 16:16 cef
- 02.08.20 17:16 Cavallino
- 02.08.20 17:37 WS
- 02.08.20 19:28 Myjk
- 02.08.20 19:39 cef
- 02.08.20 19:51 Myjk
- 02.08.20 20:11 Jacek Maciejewski
- 02.08.20 20:17 Cavallino
- 02.08.20 20:37 Myjk
- 02.08.20 21:49 cef
- 02.08.20 21:49 cef
- 02.08.20 23:16 WS
- 02.08.20 23:26 J.F.
- 03.08.20 00:07 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO