  • Data: 2020-08-02 23:26:19
    Temat: Re: Postp w bateriach.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 1 Aug 2020 18:13:05 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Weszło i nie są.
    > Tesla bije na głowę cały niemiecki przemysł motoryzacyjny, a będzie
    > jeszcze bardziej jak zacznie działać ich niemiecka fabryka.

    Tesla to na razie nie jest pojazd dla Niemca. Za droga.
    e-golf ... byc moze ...

    > W czerwcu elektryki stanowiły ponad 16% sprzedanych w Europie aut -
    > wiesz jaki to jest wzrost rok do roku?
    > Oczywiście można też nałożyć worek na łeb i udawać że nic się nie dzieje
    > i nic nie widzisz....
    > Metoda strusia.

    A jakies zrodlo i szczegoly ?
    Bo z jednej strony wirus i kryzys zatrzymaly sprzedaz aut, glownie
    spalinowych, z drugiej doplaty mialy byc ... ale czy nie tylko do
    elektrycznych ?

    Ale Tesla na gieldzie ladnie skoczyla ...

    J.