  • Data: 2020-08-02 14:45:52
    Temat: Re: Postp w bateriach.
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-08-2020 o 12:45, cef pisze:

    > Właśnie tak. I oni wybierają portfelem.

    Który niekoniecznie oznacza portfel polskiego Janusza.

    > I nie wybiorą EV dopóki nie będzie konkurencyjny.

    Im więcej się sprzeda, tym będą tańsze.
    Więc to tylko kwestia czasu.

    > Co takiego zrobili, że uważasz, że wsiadła?
    > Kompletnie olali EV,

    Tak pisali na słupie o sołtysa na Twojej wsi, czy opowiadasz jakieś
    dyrdymały sprzed 10 lat?

    > To Ty raczej podniecasz się chwilowymi trendami.

    Do tej pory moja ocena faktów rzadko mija się z rzeczywistością....

    > To chyba naturalne jest.

    Nie jest.
    Reszta próbuje olewać, albo tylko udaje że coś robi/

    > Co w tym dziwnego, że największy
    > producent motoryzacyjny jest liderem we własnym kraju.

    Problem w tym że nie jest...

    > Koncerny sobie poradzą.

    Tak im się właśnie wydawało.
    Ale rzeczywistość skrzeczy.

    Nokii tez się kiedyś coś wydawało.

    ji-oprogramowania-do-vw-id-3-dostawy-coraz-blizej/

    > No i co niby z tego wynika?

    Że sobie nie radzą.
    A droga do samochodu elektrycznego, jest daleko dłuższa niż im się
    wydawało, na podstawie doświadczeń ze spalinówek.

    > Przeczytałem tam w komentarzach, że to pewnie jakieś wersje bez OS
    > Chciałeś pokazać, że elektronika odgrywa dużą rolę?
    > Liderzy rynku przeskoczą to.

    Albo nie.
    Na razie nie są w stanie.
    Poczytaj trochę o temacie, jeśli masz się zamiar wykłócać o niego.

    Do elektryków potrzeba innego podejścia i nie są w stanie tego zmienić.
    Robią więc zwykłe samochody z dołożonym napędem elektrycznym - ale mało
    kto chce takie kupować.

    Albo nie są w stanie uruchomić prawdziwych elektryków, bo źle je
    skonstruowali.

    > O czym ty piszesz?
    > Jaki skowyt? Przecież to ich rynek.

    Był
    Już się właśnie kończy i oni o tym wiedzą.
    Ty jeszcze nie.

    > Tesla tylko wypełniła ten minisegment .

    Tak sobie tłumacz.
    Ale nie masz pojęcia o czym gadasz, więc dziwię się że w ogóle to robisz.
    Jak Ci brakuje wiedzy w temacie, to przydałoby się żebyś więcej czytał i
    pytał, a nie wygłaszał opinie....

    > I to tyle, to będą strefy tylko dla bezemisyjnych w centrach miast.

    Tak - od tego się zacznie.
    Tyle że jak ktoś wsiądzie do elektryka, to już smrodowoza nie chce.
    I nawet jak był kupowany jako drugi, to jeździ praktycznie tylko on.

    Coś jak z automatami.
    Konsekwencje są łatwe do przewidzenia...