  • Data: 2011-06-29 19:03:05
    Temat: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 27, 9:19 am, " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Chetnych jest pewnie wielu, ale dobrych kandydatow mniej :)
    Z doswiadczenia wiem ze trudno cos takiego przejsc jak cholera. Zawsze
    byla ogromna presja czasu, duzo chetnych i wysoki poziom. Ostatnia
    moja przygoda tego typu to 140 startujacych na 2 wolne etaty. A gdy
    zatrudnialem sam (ale do PHP+MySql), to mialem tyle podan ze nie
    zdolalem
    ich policzyc i telefon musialem wylaczyc, a byla potrzebna raptem
    jedna
    osoba.