  • Data: 2011-06-30 20:54:32
    Temat: Re: Polska swiatowym mocarstwem informatycznym
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/06/2011 18:42, Andrzej Jarzabek wrote:

    > [ciach]
    > [ciach]

    > Trochę przekornie powiem, że jak ktoś aż tak nienawidzi Polaków, to
    > pewnie powinien wyjechać z Polski i kwestie zawodowe czy finansowe są tu
    > naprawdę drugorzędne.

    to nie to. Raczej gdy ktoś kto przyzwyczaił się żyć wśród ludzi którzy
    nie jedzą i nie oddychają zawiścią do bliźniego, to trudno wrócić do
    polskiej "normalności". Ale oczywiście wiem że ta normalność różnie
    wygląda w zależności od okoliczności.

    > perspektywy nie obcowania z tymi Polakami, z którymi jednak chcą
    > obcować: rodziną, znajomymi itd.

    rodzinę można zabrać ze sobą, znajomych odwiedzać i zawrzeć nowe
    znajomości. Jakoś dziwnie poza Polską jest to łatwiejsze.

    B.