eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :) › Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
  • Data: 2010-03-31 22:51:08
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kogutek pisze:

    > Ale o so chodzi. Przekroczyłeś? Przekroczyłeś. Jest to usługa płatna? Jest, bo w
    > tamtym miejscu w bezpłatnym pakiecie jest maksymalnie 90. Dostałeś należne 2
    > punkty za krnąbrność? Dostałeś. Wszystko jest w najlepszym porządku. Tak ma być.
    > Jak Cie nie stać na płatne usługi związane ze zbyt szybkim jeżdżeniem to możesz
    > jeździć wolniej.

    Ty jak zwykle nic nie zrozumiałeś. Nie chodzi o kase ale o fakt
    zatrzymania za coś co było _bezpieczne_ choć niezgodne z prawem.

    > Na przykład na dziewięćdziesiątce możesz jechać osiemdziesiąt.
    > Widzisz jakiś problem żeby jechać 80 jak na znaku jest 90? Ja nie widzę. Ty się
    > ciesz że na razie nie obowiązuje nowa ustawa o prawie drogowym. Ta z mandatami
    > wystawianymi przez automat.

    Mówisz o ustawie która nie jest zgodna z konstytucją? :>

    > Przeciętnie co 2,5 kilometra będzie coś do mierzenia
    > prędkości.

    Pewnie Tadek z Kogutkiem...z suszarką ;)

    > Na 100 kilometrach by Cie namierzyli 40 razy. Za każdym razem z 200
    > złotych. Osiem tysięcy złociszy to czyni, oczywiście bez punktów. Ty się chłopie
    > już teraz ucz jeździć wolniej. Jak wprowadzą to żarty się skończą. Tolerancja
    > rejestratora 5%. Przy ograniczeniu do 90 za 100 jest już opłata. A przy 50 za
    > 56. I w dupie maszyna będzie miała tłumaczenie ze w samochodzie licznik też ma
    > jakąś tolerancję.

    Ojej ojej ojej i wiesz co jeszcze będzie?

    Na koniec obudzisz sie spocony.

    Pozdrawiam
    Rafał