eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
  • Data: 2010-04-01 00:03:06
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 Mar 2010 22:35:15 +0200, The_EaGle <t...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Jeżeli znak stoi zupełnie bez sensu albo malowanie na drodze jest
    >całkowicie od czapy to jak najbardziej jako obywatel państwa właśnie
    >obywatelskiego masz całkowite prawo go OLAC! Powołując się na nadrzędną
    >zasadę że prawo ma służyć ludziom a nie ludzie prawu.
    >PRL kolego się już skończył a ty dalej ...

    Nie, masz się do niego zastosować a potem zgłosić gdzie trzeba.
    Czemu?
    Znaki służą temu abyś nie musiał myśleć i ich twórczo interpretować,
    gdyż każdy mógłby je zinterpretować inaczej a wtedy jaki byłby sens
    ich stawiania? Znaki drogowe ,,działają'' dobrze tylko gdy jak leming
    robisz to co nakazują. Gdy podlegają interpretacji przez każdego
    kierującego, stają się niepotrzebne gdyż sytuacja steje się taka sama
    jak gdyby ich nie było.
    Osobną sprawą jest celowość i trafność ich umieszczenia (tu się
    zgodzę, że często u nas ustawione są od czapy), ale przoszę nie
    mieszaj dwóch bajek - jednej, stosowanie się do znaków, co jest
    pewnego rodzaju wskaźnikiem kultury kierowców, i drugiej sensowności
    ich stawiania, co odzwierciedla poziom kultury technicznej u zarządców
    dróg.
    --
    Grzegorz Krukowski