eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
  • Data: 2010-03-31 23:38:44
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "bosskg" hp0b1c$8dg$...@b...bmj.net.pl

    > Drogówka miała ustawiony fotoradar a 300m dalej stali w zatoczce i łapali...

    > 100 w plecy.

    Idź do WBK i poproś o wiśnię. ;)
    W lipcu odzyskasz stówkę pomniejszoną o kilka złotych. :)
    Zrobisz dobry uczynek -- WBK idzie pod młotek. :)

    Weź ze sobą żonę, teściów, rodziców, rodzeństwo...
    A następnie, jednym tałzenem (stale tym samym) obskocz
    wszystkie konta -- będziesz miał z tego wielokrotność
    tej stówki. :) Przyda się akurat na kilka tysięcy km... :)

    Mając kartę kredytową Citi, obskoczysz to wszystko
    tymi pieniędzmi, które byś wydał na stałe opłaty
    (mieszkanie, elektryczność, telefony), gdybyś
    nie miał karty.

    Kiedyś WBK był hojniejszy -- dawał 50 złotych
    za założenie konta i wpłacenie tam 1000 złotych,
    a te 1000 złotych można było sobie przelać
    bezprocentowo z jego własnej karty za 3 złote...
    A za założenie tej karty tez dawał 50 złotych. :)
    W sumie 100 złotych i pieniądze na przelewanie. :)

    Teraz daje 100 złotych bez pieniędzy na przelewanie,
    ale za to nie trzeba tych pieniędzy (1000 złotych)
    trzymać zbyt długo. :) Ślamazara przeleje po 1 dniu,
    natomiast obrotny i pracowity uwinie się ze wszystkim
    w jednym dniu. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'