  • Data: 2011-12-30 19:42:11
    Temat: Re: Podstawka pod małą lutownicę
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello JK,

    > Zdaje się, że nie wiesz o czym mowa. Nie
    > pierwszy raz zresztą.

    To, że jesteś za młody, zeby zrozumieć dowcip, nie upoważnia cię do
    obrażania innych.

    Tekst "w każdym domu znajdzie się niepotrzebna szpulka od nici" jest
    kultową odzywką Adama Słodowego, znanż każdemu, kto oglądał wczesne
    odcinki programu "Zrób to sam". Tekst stawał się tym bardziej
    śmieszny, im mniej nici było dostepnych na drewnianych szpulkach i im
    trudniej było o "niepotrzebną szpulkę".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl