  • 1. Data: 2011-12-30 14:03:40
    Temat: Podstawka pod małą lutownicę
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Witam,

    czy ktoś z szanownych wie gdzie można kupić coś w tym stylu:
    http://www.ersa.com/art-0a05-358-1894.html? Pasuje mi zarówno oryginalna
    Ersa jak i jakiś chiński szmelc. O dziwo, na Allegro jakoś nic nic
    znalazłem.

  • 2. Data: 2011-12-30 15:06:05
    Temat: Re: Podstawka pod małą lutownicę
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.ersa.com/art-0a05-358-1894.html? Pasuje mi zarówno oryginalna
    > Ersa jak i jakiś chiński szmelc. O dziwo, na Allegro jakoś nic nic

    Do kupienia w kazdym sklepie elektronicznym.

    Pzdr

  • 3. Data: 2011-12-30 16:05:54
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2011-12-30 16:06, henry1 wrote:

    > Do kupienia w kazdym sklepie elektronicznym.
    Odnoszę wrażenie, że nie wiesz o czym piszesz. Bo np. w TME nie ma
    podstawek tego typu, a przynajmniej mi nie udało się znaleźć. Na Allegro
    pojawiają się rzadko - kiedyś widziałem, ale wtedy jeszcze takiej nie
    potrzebowałem. Podejrzewam, że w większości "sklepów elektronicznych"
    czegoś takiego nie dostanę. Bo to nie jest podstawka pod typową kolbę
    tylko pod kilkuwatową kolbkę wielkości długopisu, np.
    http://www.tme.eu/html/EN/6-w-12-v-soldering-iron/ra
    mka_2651_EN_pelny.html.

  • 4. Data: 2011-12-30 16:42:29
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    JDX wrote:

> [...]
    > czegoś takiego nie dostanę. Bo to nie jest podstawka pod typową kolbę
    > tylko pod kilkuwatową kolbkę wielkości długopisu, np.

    Miałem kiedyś podstawkę pod taką kolbę. Kupioną w sklepie elektronicznym. A
    jak nie dostaniesz, to za Adamem Słodowym: szprycha rowerowa, imadło i
    kawałek klocka i już masz podstawkę.

    Waldek

  • 5. Data: 2011-12-30 17:08:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > Miałem kiedyś podstawkę pod taką kolbę. Kupioną w sklepie elektronicznym.
    > A jak nie dostaniesz, to za Adamem Słodowym: szprycha rowerowa, imadło i
    > kawałek klocka i już masz podstawkę.

    Jak ma być za Adamem Słodowym, to lepiej zastąpić kawłek klocka szpulką
    od nici (w każdym domu znajdzie się niepotrzebna szpulka od nici).

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2011-12-30 17:13:26
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "JDX" <j...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > http://www.ersa.com/art-0a05-358-1894.html? Pasuje mi zarówno oryginalna
    > Ersa jak i jakiś chiński szmelc. O dziwo, na Allegro jakoś nic nic

    Kiepsko szukałeś:
    http://pl.rs-online.com/web/p/products/3885696/?sear
    chTerm=ersa+0A05&relevancy-data=636F3D3126696E3D4931
    384E4272616E644D504E266C753D706C266D6D3D6D6174636861
    6C6C26706D3D5E285C772B5B2D5C2E5C732F5D292B285C772B29
    3F2426706F3D3526736E3D592673743D4B4559574F52445F4D55
    4C54495F414C5048415F4E554D45524943267573743D65727361
    20304130352677633D4E4F4E4526

    ale przy tej zaj..... cenie to kupił bym to:
    http://swiatnarzedzi.pl/pl/p/Podstawka-pod-lutownice
    -oporowa-Vorel-79386/3254

    Też nie wypadnie, a na upartego to możesz sobie spiralę sam skręcić.

  • 7. Data: 2011-12-30 17:40:32
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2011-12-30 18:13, Andy Niwiński wrote:
    [.....]
> [...]
    3F2426706F3D3526736E3D592673743D4B4559574F52445F4D55
    4C54495F414C5048415F4E554D45524943267573743D65727361
    O, dzięki. Yep, cena typowa dla Ersy. :-/ Chociaż w zasadzie to
    spodziewałem się raczej ~40EUR. Muszę jeszcze poszukać, może da się
    znaleźć jakiegoś chińczyka za 4EUR. Wydaje mi się, że kiedyś gdzieś coś
    podobnego widziałem.

    > ale przy tej zaj..... cenie to kupił bym to:
    > http://swiatnarzedzi.pl/pl/p/Podstawka-pod-lutownice
    -oporowa-Vorel-79386/3254
    E tam, 14 zł bez transportu to strasznie drogo za tą chińszczyznę. :-)
    Na Allegro masz o połowę taniej. :-)

    > Też nie wypadnie, a na upartego to możesz sobie spiralę sam skręcić.
    No nie wypadnie, ale może wpaść. :-) Wiem bo tymczasowo używam takiej
    podstawki z tą małą kolbą Ersy. A co się tyczy robótek ręcznych, to
    staram się je ograniczać jedynie do lutowania.

  • 8. Data: 2011-12-30 19:20:40
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2011-12-30 18:08, Jarosław Sokołowski
    pisze:

    > Jak ma być za Adamem Słodowym, to lepiej zastąpić kawłek klocka szpulką
    > od nici (w każdym domu znajdzie się niepotrzebna szpulka od nici).

    Zdaje się, że nie wiesz o czym mowa. Nie
    pierwszy raz zresztą.

    JK

  • 9. Data: 2011-12-30 19:28:00
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    JK wrote:

    > Zdaje się, że nie wiesz o czym mowa. Nie
    > pierwszy raz zresztą.

    Akurat chyba wie. Tylko ty nie wiesz, z czego Słodowy robił wszystko. W
    latach 70tych był Słodowy, nie MacGyver. "Jak zrobić elektrownię atomową ze
    szprychy rowerowej i szpulki na nici". Tylko teraz szpulek takich nie ma.

    Waldek

  • 10. Data: 2011-12-30 19:42:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello JK,

    > Zdaje się, że nie wiesz o czym mowa. Nie
    > pierwszy raz zresztą.

    To, że jesteś za młody, zeby zrozumieć dowcip, nie upoważnia cię do
    obrażania innych.

    Tekst "w każdym domu znajdzie się niepotrzebna szpulka od nici" jest
    kultową odzywką Adama Słodowego, znanż każdemu, kto oglądał wczesne
    odcinki programu "Zrób to sam". Tekst stawał się tym bardziej
    śmieszny, im mniej nici było dostepnych na drewnianych szpulkach i im
    trudniej było o "niepotrzebną szpulkę".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl