  • Data: 2011-02-10 17:47:17
    Temat: Re: Pochwala dla MTU
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadekNet wrote:

    > miśki, bo bez
    >
    > Miski byly wezwane... po godzinie czekania dzwonimy zapytac gdzie sa,
    > bo marzniemy. Oni na to, ze beda...za godzine. Odpuscilismy sobie.

    Ja kiedyś wzywałem miśki, bo sprawca nie miał przy sobie OC.
    Zapowiedzieli że 3 godziny zejdzie, i zamawiałem pizzę i kawę "na
    róg ulic takiej i takiej". O dziwo przywieźli.

    Inna sprawa że chyba mają mnie w bazie jako człowieka od "dziwnych
    lokalizacji".
    Zamawiałem już pizzę do knajpy, kiedyś też na lotnisko...

    --
    Pozdro
    Massai