  • Data: 2011-02-10 19:26:08
    Temat: Re: Pochwala dla MTU
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.02.2011 17:57, J.F. pisze:

    > Ten sharan ma 14 lat ?

    Tak wychodzi z metryki ;)

    > A po co ci AC na takie auto ? Chcesz sie przekonac ze "auto przed
    > szkoda bylo warte 5000, wrak jest warty 6000, doplaci pan nam tysiac i
    > jestesmy kwita".

    Po to zeby miec wszystko w d .... ? I wlasnie wkurza mnie to, ze tutaj
    to jest najnormalniesze w swiecie, ze masz pelne AC (lacznie z laweta,
    ubezpieczeniem szyb itp. itd. )na kazde auto, nawet to wiekowe, a w Pl
    sie to zupelnie nie oplaca.

    > I ile to AC kosztuje ? z 300e czyli 1000zl co roku ?

    Nalezalo by to porownac do zarobkow (czyli przyjac, ze 1e = 1 zl), ale
    tu roznica miedzy samym OC a OC+AC jest niewielka, wiec wiekszosc i tak
    kupuje pelny pakiet.
    Noo tak to wychodzi, ze polskie OC na Sharana kosztowalo by kolo 400 zl
    a z tymi samymi znizkami irlandzkie pelne ubezpieczenie kolo 300e.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com