  • Data: 2011-02-10 20:04:46
    Temat: Re: Pochwala dla MTU
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Feb 2011 19:35:57 +0100, RadekNet wrote:

    >Ale przy moim ubezpieczeniu to mi naprawde wisi czy to ktos zawinil czy ja.
    >Zakladajac, ze uwzam, ze to ktos zawinil i sprawa jasna to naprawiam z
    >czyjegos OC.
    >Zakladajac, ze to ja zawinilem, albo sprawa nie jest jasna to naprawiam
    >ze swojego AC, a znizki mam ubezpieczone, wiec nic nie trace.
    >Tzn w pierwszym wariancie tez naprawiam ze swojej polisy i niech sie
    >potem Allianz dogaduje z polskim ubezpieczycielem.

    No ale przeciez w Polsce tez sie tak da. Ale trzeba miec AC.

    Czy w Polsce z wylaczeniem MTU - ale to juz niech inni powiedza.

    >Ja mam bardzo pozytywne doswiadczenia z "zachodnim" ubezpieczycielem.

    Ja tam z pierwszej reki slyszalem o zlych.

    >Pisalem przeciez ;) Po roku kasa wplynela na konto.

    Ale cala zadana czy tylko polowa ?
    To mi wygladalo na sporna sprawe, ale w 2002 roku przed amerykanskimi
    przysieglymi raczej nie mieli szans :-)

    >Taka procedura - "10 dni mamy nadzieje, ze sie auto znajdzie, a jak sie
    >nie znajdzie to sie bierzemy za szykowanie papierow do wyplaty" :)

    Alez jak tak mozna traktowac klienta :-)

    J.