  • 1. Data: 2011-02-10 16:11:14
    Temat: Pochwala dla MTU
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    Chcialbym pochwalic ubezpieczyciela MTU. Szkoda miala miejsce 19 lutego,
    wyplata nastapila juz 2 lutego. Wszystkim goraco polecam ta firme. Pelen
    profesjonalizm i rewelacyjna szybkosc dzialania.

    ps
    Tak, kpie sobie z MTU - 19.02.2010 i 2.02.2011, czyli cos kolo 12
    miesiecy na rozwiazanie odszkodowania za uszkodzony zderzak.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 2. Data: 2011-02-10 16:19:18
    Temat: Re: Pochwala dla MTU
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Feb 2011 16:11:14 +0100, RadekNet wrote:
> [...]
    >Tak, kpie sobie z MTU - 19.02.2010 i 2.02.2011, czyli cos kolo 12
    >miesiecy na rozwiazanie odszkodowania za uszkodzony zderzak.

    A ja juz myslalem ze wyplacili przed szkoda :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-02-10 16:20:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tak, kpie sobie z MTU - 19.02.2010 i 2.02.2011, czyli cos kolo 12 miesiecy
    > na rozwiazanie odszkodowania za uszkodzony zderzak.

    To i tak szybko, jeśli wypłacili wszystko co się należało bez kosztów z
    Twojej strony.

    Z PTU tak łatwo nie ma, właśnie sąd mi nakazał dopłacić 1000 zł zaliczki na
    biegłego, jako że PTU nie zgadza się z wyceną rzeczoznawcy za którą
    wcześniej już zapłaciłem.
    Żeby było śmieszniej - rzeczoznawca który wydał opinię jest również na
    liście biegłych sądowych.
    Ale czego się nie robi, żeby oszukać poszkodowanego na odszkodowaniu.....

  • 4. Data: 2011-02-10 16:30:20
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > Tak, kpie sobie z MTU - 19.02.2010 i 2.02.2011, czyli cos kolo 12 miesiecy
    > na rozwiazanie odszkodowania za uszkodzony zderzak.

    Weź nie strasz, ja z tymi debilami teraz mam spotkanie. Gość w nas przywalił
    bo się zagadał z pijanymi pasażerami i przewalił "STOP". MTU nie widzi
    podstaw do wypłaty odszkodowania bo policja nie wskazała sprawcy i do
    momentu zakończena sprawy w sądzie nic nie wypłacą. Kierowca trzeźwy, sprawa
    się ciągnie 5 miesiąc.

  • 5. Data: 2011-02-10 16:33:33
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 10.02.2011 16:30, BaX pisze:

> [...]
    > sprawcy i do momentu zakończena sprawy w sądzie nic nie wypłacą.
    > Kierowca trzeźwy, sprawa się ciągnie 5 miesiąc.

    Powodzenia :) Dla nas to nie byla sprawa priorytetowa, ale jestem bardzo
    ciekaw kiedy otrzymal odszkodowanie facet, ktory byl w srodku (tzn w
    niego wjechal bus, a on w nas) ... bo w jego aucie to juz byly konkretne
    szkody.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 6. Data: 2011-02-10 16:43:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Feb 2011 16:30:20 +0100, BaX wrote:
> [...]
    >momentu zakończena sprawy w sądzie nic nie wypłacą. Kierowca trzeźwy, sprawa

    Ale znasz firme gdzie bedzie inaczej ?

    Skoro sie nie przyznal i nie przyjal mandatu to widac ma jakies
    podstawy uwazac sie za niewinnego. Ktory ubezpieczyciel wyjdzie przed
    szereg i przyzna sie za niego ?

    Moze jakby wiecej poszkodowanych bylo odwaznych, wypozyczylo auto do
    czasu zakonczenia i przesylalo co miesiac faktury do wiadomosci, to by
    pogadali z klientem, ale tak to po co :-)

    Z tym ze ta odwaga moze sie obrocic przeciwko odwaznemu :-)

    J.

  • 7. Data: 2011-02-10 16:47:28
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 10.02.2011 16:43, J.F. pisze:

    > Ale znasz firme gdzie bedzie inaczej ?

    Jak pytalem w irlandzkim Allianzie jak to bedzie w razie czego w
    przypadku kiedy bede autem w Polsce, pani sie bardzo zdziwila, ze o to
    pytam, no bo jak ma byc? Normalnie - pojade do warsztatu, naprawie i
    wysle im poczta rachunki a oni mi przeleja kase. W przypadku kradziezy
    zajelo im to kolo 3 tygodni (w tym chyba 10 dni na "szukanie" auta, wiec
    sama procedura kolo 10 dni trwala).
    Czemu u nas sie nie da tego zalatwic NORMALNIE?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 8. Data: 2011-02-10 16:57:52
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 10/02/2011 15:47, RadekNet wrote:

> [...]
    > sama procedura kolo 10 dni trwala).
    > Czemu u nas sie nie da tego zalatwic NORMALNIE?

    Bylo wracac? ;)

    Kamil

  • 9. Data: 2011-02-10 17:14:12
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > Bylo wracac? ;)

    "A kto mówi o wracaniu? Po gitarę tylko wpadłem"

    :-)) Sorki, NMSP

  • 10. Data: 2011-02-10 17:17:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin RadekNet

    > Tak, kpie sobie z MTU - 19.02.2010 i 2.02.2011, czyli cos kolo 12
    > miesiecy na rozwiazanie odszkodowania za uszkodzony zderzak.

    Dlatego warto zapamiętać -- sprawca ma OC w MTU -> wzywamy miśki, bo bez
    tego, to już w ogóle mogą być jaja...