  • Data: 2011-02-10 21:03:30
    Temat: Re: Pochwala dla MTU
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Feb 2011 20:16:39 +0100, RadekNet wrote:

    >A w Polsce OC sie oplaca?

    No wiesz, zalezy komu :-)

    Tylko ze w ramach OC ryzykujesz caly swoj majatek, takze ten przyszly,
    a 14-letni Sharan to ile - jedna irlandzka pensja ? Przy skladce
    kosztujacej znaczaca czesc wartosci pojazdu :-)

    >No to jasne, ze firma nie moze doplacac do biznesu :)

    No i teraz kwestia czy takie holowanie 400km to przypadek, czy kazdego
    dotknie i wszyscy klienci zaplaca sobie w skladkach z nawiazka :-)

    >Wyobraz sobie, ze placisz 300 zl OC a za 400 zl mialbyc pelne OC+AC. Co
    >wybierasz? Acha, dodaj sobie do tego, ze to jest AC dzialajace, a nie
    >takie ilozorystyczne jak czesto w Polsce.

    Tylko ze to chyba niemozliwe - za mala szkodowosc by wyszla, az takiej
    nie ma.
    Na razie sobie policzylem ... i przestalem placic NNW. to jest
    smieszne w proponowanej postaci.

    >OK, to dla jasnosci - przez wlasna glupotem mam tylko 2 lata znizek,
    >czyli ok. 20%. Zeby porownac do realnej sytuacji w Polsce (auto mam na
    >ojca z pelnymi znizkami) to porownalem ceny przy tych pelnych znizkach.
    >Chodzi o proporcje a nie faktyczne kwoty.

    Ale odnosnikiem jest tez wysokosc skladki za to AC.
    Zafundowali ci holowanie za powiedzmy 400 euro, a wplaciles 300 euro,
    o ile nie odwrotnie, taki to spokoj :-)

    No dobra - mozemy wyjsc od powiedzmy 5-letnich znizek .. ale czy to
    holowanie nie liczy sie za szkode ?

    J.