eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPlanowanie głowicy a zalecenia firmy OpelRe: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
  • X-Received: by 10.157.17.3 with SMTP id g3mr3091353ote.8.1483535551703; Wed, 04 Jan
    2017 05:12:31 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.17.3 with SMTP id g3mr3091353ote.8.1483535551703; Wed, 04 Jan
    2017 05:12:31 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder1.iad
    1.usenetexpress.com!216.166.98.84.MISMATCH!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.
    giganews.com!c47no31005qtc.1!news-out.google.com!u18ni3371ita.0!nntp.google.com
    !b123no186498itb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-f
    or-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 4 Jan 2017 05:12:31 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <586cdd39$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.241.170;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.126.241.170
    References: <b...@g...com>
    <o4g7lk$gim$1@dont-email.me>
    <1...@g...com>
    <586bcc6c$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    <o4gkpg$sij$1@node1.news.atman.pl>
    <586bd9d0$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <o4gm1h$tf9$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <586ccbff$0$5159$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <586cdd39$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 04 Jan 2017 13:12:31 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2596616
    [ ukryj nagłówki ]

    Nie wspolczynnik sprezania a stopien sprezania. To nie jest jednostka uzytkowa a
    teoretyczna. Teoretycznie wzrost stopnia sprezania podniesie troche sprawnosc
    silnika. Poza tym liczba cetanowa dla olejow napedowych ma bardzo duza tolerancje od
    50 do 100 i jak jest wieksza od 50 to zmiana stopnia sprezania o 1 w gore tylko
    poprawi parametry pracy silnika, zwlaszcza rozruch.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: