  • Data: 2014-06-16 11:02:10
    Temat: Re: Pirat
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-06-15 12:33, J.F. pisze:

    > http://www.tvp.info/15552068/kilkadziesiat-mandatow-
    brak-prawa-jazdy-pirat-drogowy-z-warszawy-byl-juz-sc
    igany

    > Czy ja dobrze widze ?
    > Policja chce stawiac zarzuty bezposredniego narazenia zycia, bo nasz
    > pirat jedzie 220, a za nim radiowoz bez kogutow tez pomyka 220 ?
    >
    > To chyba i funkcjonariusze powinni miec postawione takie zarzuty ?

    Ciekawe czy funkcjonariusz też prowadzi chwytem traktorzysty i
    mydełkiem, będąc co chwilę zaskoczonym koniecznością zmiany biegów.

    Jak oglądam te filmy w których mundurowi prowadzą pościgi, to uważam że
    powinni oni mieć blokady fizycznie uniemożliwiające przekraczanie
    50km/h, no albo w końcu ktoś ich musi wysłać na jakieś szkolenie, ale to
    wiem że nie ma żadnych szans, bo za drogo.

    Bo niestety, ale o ile taki kretyn z M3 widać że swoją głupią jazdę ma
    jako tako opanowaną, to widać że policjant robi to pierwszy raz w życiu
    i po prostu nie potrafi.