  • Data: 2014-10-12 19:21:29
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5436fdd0$0$18075$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 07.10.2014 o 16:44, Shrek pisze:
    > /.../
    > Jak pokonuję skrzyżowanie jako pieszy ot mnie irytują kierowcy
    > zatrzymujący się, kiedy za nimi pusto. Niechby przejechał a ja bym
    > przeszedł. Co innego jak jest sznur aut. Wtedy każdy ciśnie na zderzak
    > następnego żeby się z boku nikt nie wepchał.

    Widocznie jest tak, że w ostatnim momencie kierowca musiałby spojrzeć w
    lusterko czy z tyłu jadą a wtedy straci z oczu owego pieszego, który sam
    może wpieprzyć się pod koła. Najlepiej nie zatrzymywać się bez powodu i nie
    zapraszać pieszego. Są przecież zasady pierwszeństwa. Jeśli stoi grupa to
    dochodzi ryzyko w postaci prowodyra.

    neelix