-
Data: 2014-10-13 21:04:45
Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]>> Skład kolejowy zawsze ma pierwszeństwo bo rozpedza sie i hamuje na 2 km,
>> taki transport bylby nieoplacalny gdyby musial zatrzymywac sie na kazdym
>> przejezdzie. Tu straty bylyby ogromne,
>
> I co z tego ?
To, co napisałem wyżej. Nie zrozumiałeś ?
Jesli pociąg miałby się zatrzymywac na przejazdach to ledwo gdyby się
rozpędzil już musiłaby sie zatrzymywać.
Dlatego wiekszość torów można by zwinąć bo taki transport nie miałby sensu.
Samochody jak widac sobie radza.
> Straty pojazdów na hamowaniach na jezdniach SĄ OGROMNE.
Straty są znacznie mniejsze jeśli na przejeździe zatrzyma sie 20 aut zamiast
hamowac pociag. Przejazdów kolejowych jest na tyle mało, że dla samochodów
nie stanowi to problemu, za to juz sobie wyobrazam korek na torach :)
> Wystarczy sobie wyobrazić ile w trasie paliłby pojazd poruszający się ze
> średnią prędkością taką jak w mieście czyli np 30km/h i porównać z tym ile
> pali w mieście.
Ale samochody w trasie nie poruszają sie 30km/h mimo iż zatrzymuja sie na
przejazdach i również nie wpłynie to znaczaco na spadek prędkości gdy będą
zatrzymywać sie na przejsciach dlatego, ze dotyczyc to bedzie glownie miast
gdzie predkosc i tak juz jest niska, a bedzie znacznie bezpieczniej.
>> ale nie odpowiedziales mi na pytanie.
>> Dlaczego 20t TiR musi ustapić tobie, czasem nawet tramwaj ?
>
> Bo niekiedy bierze udział w ruchu ulicznym. Jak pieszy wózek prowadzi po
> jezdni to też trzeba mu ustępować.
Wlasnie, czasem mimo znacznie wiekszej masy musimy ustapic.
>Inaczej niż na przejściu.
No i to sie zmieni bo przejscie i okolica to specyficzne miejsce gdzie
pieszy jako slabszy nawet nierozgarniety musi byc chroniony.
Dzisiaj przygotowywalem do nowych przepisow kilku kierowcow jadacych za mna.
Przy pierwszym hamowaniu byli troche zaskoczeni, ale przy nastepnych pasach
i nastepnych juz trzymali odpowiedni odstep i pieknie wszyscy zrobilismy to
plynnie w ogole sie nie zatrzymujac tylko redukujac do 2. Kumaci piesi
przeskoczyli przy okazji dziekujac.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.14 21:33 mk4
- 13.10.14 23:42 Czesław Wiśniak
- 14.10.14 11:29 Gotfryd Smolik news
- 14.10.14 11:49 Gotfryd Smolik news
- 14.10.14 19:04 John Kołalsky
- 14.10.14 19:27 m
- 14.10.14 19:40 Cavallino
- 14.10.14 20:00 neoniusz
- 14.10.14 20:02 neelix
- 14.10.14 20:12 Czesław Wiśniak
- 14.10.14 20:52 John Kołalsky
- 14.10.14 21:25 neelix
- 14.10.14 21:34 neelix
- 14.10.14 21:44 Czesław Wiśniak
- 14.10.14 21:52 neelix
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO