-
Data: 2014-10-13 21:04:45
Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem. Projekt.
Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]>> Skład kolejowy zawsze ma pierwszeństwo bo rozpedza sie i hamuje na 2 km,
>> taki transport bylby nieoplacalny gdyby musial zatrzymywac sie na kazdym
>> przejezdzie. Tu straty bylyby ogromne,
>
> I co z tego ?
To, co napisałem wyżej. Nie zrozumiałeś ?
Jesli pociąg miałby się zatrzymywac na przejazdach to ledwo gdyby się
rozpędzil już musiłaby sie zatrzymywać.
Dlatego wiekszość torów można by zwinąć bo taki transport nie miałby sensu.
Samochody jak widac sobie radza.
> Straty pojazdów na hamowaniach na jezdniach SĄ OGROMNE.
Straty są znacznie mniejsze jeśli na przejeździe zatrzyma sie 20 aut zamiast
hamowac pociag. Przejazdów kolejowych jest na tyle mało, że dla samochodów
nie stanowi to problemu, za to juz sobie wyobrazam korek na torach :)
> Wystarczy sobie wyobrazić ile w trasie paliłby pojazd poruszający się ze
> średnią prędkością taką jak w mieście czyli np 30km/h i porównać z tym ile
> pali w mieście.
Ale samochody w trasie nie poruszają sie 30km/h mimo iż zatrzymuja sie na
przejazdach i również nie wpłynie to znaczaco na spadek prędkości gdy będą
zatrzymywać sie na przejsciach dlatego, ze dotyczyc to bedzie glownie miast
gdzie predkosc i tak juz jest niska, a bedzie znacznie bezpieczniej.
>> ale nie odpowiedziales mi na pytanie.
>> Dlaczego 20t TiR musi ustapić tobie, czasem nawet tramwaj ?
>
> Bo niekiedy bierze udział w ruchu ulicznym. Jak pieszy wózek prowadzi po
> jezdni to też trzeba mu ustępować.
Wlasnie, czasem mimo znacznie wiekszej masy musimy ustapic.
>Inaczej niż na przejściu.
No i to sie zmieni bo przejscie i okolica to specyficzne miejsce gdzie
pieszy jako slabszy nawet nierozgarniety musi byc chroniony.
Dzisiaj przygotowywalem do nowych przepisow kilku kierowcow jadacych za mna.
Przy pierwszym hamowaniu byli troche zaskoczeni, ale przy nastepnych pasach
i nastepnych juz trzymali odpowiedni odstep i pieknie wszyscy zrobilismy to
plynnie w ogole sie nie zatrzymujac tylko redukujac do 2. Kumaci piesi
przeskoczyli przy okazji dziekujac.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.14 21:33 mk4
- 13.10.14 23:42 Czesław Wiśniak
- 14.10.14 11:29 Gotfryd Smolik news
- 14.10.14 11:49 Gotfryd Smolik news
- 14.10.14 19:04 John Kołalsky
- 14.10.14 19:27 m
- 14.10.14 19:40 Cavallino
- 14.10.14 20:00 neoniusz
- 14.10.14 20:02 neelix
- 14.10.14 20:12 Czesław Wiśniak
- 14.10.14 20:52 John Kołalsky
- 14.10.14 21:25 neelix
- 14.10.14 21:34 neelix
- 14.10.14 21:44 Czesław Wiśniak
- 14.10.14 21:52 neelix
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=