  • Data: 2014-10-12 19:48:41
    Temat: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Witolko" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:m0ski8$bk3$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli nie wiesz na kogo głosować to pójście na wybory
    > nie ma sensu.

    Głosowanie to zawsze wybór w ciemno. Najłatwiej głosować przeciw a nie za.
    Ja głosuje za.

    > Ich wybór. Nie wiedzą na kogo głosować to nie chodzą.

    Nie wiedzą, nie chodzą, ale mają najwięcej do powiedzenia. Z drugiej strony
    zawsze są tylko obietnice bez rezlizacji i kłamstwa. Może to oni są
    normalniejsi?

    > Ty mądraliński, co ty jeszcze tutaj robisz ? Czyżby już nie było
    > miejsca na swiecie dla tak mądrego jak ty ?

    A mam inne wyjście? Czy każdy musi wyjechać?

    > W pewnym wieku też będziesz mazgajem. Zapamiętaj to.
    > Dziecko nie mogące przejść też jest mazgajem ?

    Demagogia. Wejście na jezdnię tak jak wjazd na przejazd zawsze niesie
    ryzyko.

    > I tak się robi. Jeżeli za mało to zbierz/znajdź pieniądze na więcej.

    To robić. Unia dołoży. U nas na razie moda na ronda.

    > Wymyśl lepsze przepisy i przekonaj większość.

    Każdy kraj jest inny. Nasze przepisy były/są wystarczające. Kopiowanie i
    wklejanie to najgłupsza metoda.

    neeli