-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "neelix" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <542d81c8$0$18074$65785112@news.neostrada.pl>
<m0k0s1$gqj$1@srv.chmurka.net> <m0k6td$ant$1@node1.news.atman.pl>
<m0kd5g$idl$1@node1.news.atman.pl> <m0kdik$upq$1@node2.news.atman.pl>
<m0n0iv$19k$1@mx1.internetia.pl>
<5430f90b$0$3174$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<543153e6$0$18080$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<m0sa73$vb3$1@node1.news.atman.pl>
<Pine.WNT.4.64.1410071504000.2900@quad>
<m10u94$sut$1@node1.news.atman.pl>
<5436fdd0$0$18075$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Pierwszeństwo pieszych przed przejściem.
Date: Sun, 12 Oct 2014 19:21:29 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Lines: 24
Message-ID: <543ab89c$0$16536$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.141.72
X-Trace: 1413134492 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 16536 178.42.141.72:1140
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546763
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:5436fdd0$0$18075$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 07.10.2014 o 16:44, Shrek pisze:
> /.../
>> No nie - na wielu jednopasmowych drogach snują się sznury aut z
>> niewielką w sumie prędkością i tam jak ktoś się zatrzyma to bardzo
>> pieszemu się przydaje. A jak jest luźno, to rzeczywiście niewiele to
>> daje.
> Jak pokonuję skrzyżowanie jako pieszy ot mnie irytują kierowcy
> zatrzymujący się, kiedy za nimi pusto. Niechby przejechał a ja bym
> przeszedł. Co innego jak jest sznur aut. Wtedy każdy ciśnie na zderzak
> następnego żeby się z boku nikt nie wepchał.
Widocznie jest tak, że w ostatnim momencie kierowca musiałby spojrzeć w
lusterko czy z tyłu jadą a wtedy straci z oczu owego pieszego, który sam
może wpieprzyć się pod koła. Najlepiej nie zatrzymywać się bez powodu i nie
zapraszać pieszego. Są przecież zasady pierwszeństwa. Jeśli stoi grupa to
dochodzi ryzyko w postaci prowodyra.
--
Pozdrawiam
neelix
Następne wpisy z tego wątku
- 12.10.14 19:24 neelix
- 12.10.14 19:28 neelix
- 12.10.14 19:35 neelix
- 12.10.14 19:48 neelix
- 12.10.14 20:02 neelix
- 12.10.14 20:07 neelix
- 12.10.14 20:26 neelix
- 12.10.14 20:29 neelix
- 12.10.14 20:30 neelix
- 12.10.14 21:01 Shrek
- 12.10.14 23:02 Czesław Wiśniak
- 13.10.14 19:26 John Kołalsky
- 13.10.14 19:37 John Kołalsky
- 13.10.14 21:04 Czesław Wiśniak
- 13.10.14 21:33 mk4
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo