  • Data: 2010-12-26 20:16:36
    Temat: Re: Peugeot 307, 308 bać się ???
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 26 Dec 2010 19:53:59 +0100, Marcin napisał(a):

    > Jak myślicie ??? może inne sugestie w sumie nie mam ciśnienia ale szukam
    > czegoś fajnego, tak naprawde szukałem Vectry kombi, może Focus TDCI ???
    > Nie mogę się zdecydować.

    Bierz Focusa 1,6 TDCI! To sprawdzony i bardzo trwały silnik, nie to co ta
    francuska padaka 1,6HDI. Różnią się, wprawdzie tylko tym, że HDI ma ładną
    osłonę, a TDCI całą druciarnię na wierzchu. Produkowane są w jednej fabryce
    dla Forda i PSA, ale wiesz, co niemieckie, to niemieckie, a nie jakiś
    francuski szajs :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek