  • Data: 2010-01-26 06:00:15
    Temat: Re: Pentax K-x - prośba o opinie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dominik napisał(a):

    > Oczywiście, że nie.
    > Gdzie ja Ci pisałem coś o optycznych?
    > RAW sam w sobie znaczy "surowy" lub "czysty".

    To Twoja własna opinia? Moim zdaniem mamy tyle koncepcji jaki powinień
    być RAW ile rodzajów rawów. Jedynym jako takim standardem jest DNG.

    > Co za głupoty wypisujesz?
    > Wytłumacz czy dla Ciebie off znaczy wyłączony czy rozszerzasz to np. na
    > "prawie wyłączony"?

    Tłumaczyłem - to co ustawiasz na off jest wyłączone. W testach
    optycznych wyszło, że tam się dzieje coś jeszcze co jest najwyraźniej
    niezależne od odszumiania jakie wykonuje soft aparatu.

    > To że jest to wyścig na iso to doskonale wiem.
    > Ale mimo wszystko jestem za tym by nazywać rzeczy po imieniu. Jeśli
    > odszumianie jest, to niech to będzie nazwane wedle stanu rzeczy.

    Z tego punktu widzenia chyba nie ma ani jednego nowoczenego aparatu, w
    tym segmencie, w którym odszumiania nie ma bo to się dzieje już w
    układzie matryc.

    > Nieprawda - porównujesz stopień odszumiania, a nie faktyczną obecność lub
    > nie działania takiego algorytmu.

    Zrozum: algorytm, ktory wylaczyles nie dziala. Dzieje sie cos innego.

    > Wybacz - ale chyba nie wiesz jak działa ustalanie czułości.
    > Matryca nie ma czegokolwiek do rzeczy dla konkretnej czułości.

    Popatrz na matrycę jak na bardzo skomplikowany zestaw ukladow
    elektronicznych z wlasnym, wewnetrznym, oprogramowaniem a nie tylko
    element swiatłoczuły.

    j.

    --
    ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej
    wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika.