  • Data: 2010-01-27 20:08:52
    Temat: Re: Pentax K-x - prośba o opinie
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-26 07:43, Marek Wyszomirski wrote:
    > Sęk w tym, że jeśli testujący ma na co dzień np. Canona to jest
    > przyzwyczajony do ergonomii (w tym rónież sposobu trzymania) właśnie tego
    > aparatu. I wtedy automatycznie podczs testów Canona mu sie trzyma i
    > obsługuje lepiej - co ma wpływ na wyniki testu.

    Ale w canonie nie testuje stabilizacji w puszce :)
    Zresztą jak ma D3x lub jedynkę to ma się to nijak do jakiegokolwiek
    amatorskiego body :)
    Ale mniejsza o to, w części rację masz :)

    > Nie wiem, czy prosta. Spodziewam się tylko, że niezbyt silna. I zauważ, ze
    > spodziewanie nie oznacza pewności.

    Sęk w tym, że takich czynników jest sporo i w sumie mogą dawać dodatkowo
    całkiem duży błąd.

    > Na stabilizację w K10D i K20D też w testach psioczono. Miałem obie te puszki
    > i wiem z włąsnego doświadczenia że uzyskuję wyniki znacznie lepsze niż
    > opisywane przez testerów. Czy mam z tego wyciągać wniosek, ze jestem
    > fanatykiem?;-)

    Spokojnie :) nie ma co się na siłę przypisywać do grupy prawdziwych
    fanatyków :)
    Myślę że jedna jaskółka wiosny nie czyni. Kto wie jak relatywnie inne
    wyniki uzyskiwałbyś w innych aparatach? :)
    Zresztą jak wiesz nie ma idealnego testu. Są za to testy zrobione w
    podobnych warunkach. Te się troszkę nadają do wyciągania wniosków
    "lepiej/gorzej" :)

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564