eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPassat - problemy z paliwem › Re: Passat - problemy z paliwem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <nilgvh$bk4$1@dont-email.me> <hc4ckc4kh4od$.f21p8lq3o38i$.dlg@40tude.net>
    <nimdqb$38a$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <nimdqb$38a$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Passat - problemy z paliwem
    Date: Wed, 1 Jun 2016 16:59:49 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 46
    Message-ID: <574ef86a$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.174.173
    X-Trace: 1464793194 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 642 83.22.174.173:61990
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2582796
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    >>> p.s jak działa w tym aucie regulator ciśnienia - nie widzę żadnej
    >>> rurki giętkiej dochodzącej do niego, wskazującej na regulację
    >>> podciśnieniem, jak jest ono regulowane? Czy awaria tego
    >>> regulatora jest możliwa (w sensie że będzie całkiem otwarty)?
    >
    >> Znasz trochę angielski? Słyszałeś o Google?
    >> https://www.2carpros.com/articles/how-to-check-fuel-
    system-pressure-and-regulator

    >I co z tego wywnioskowałeś w kwestii czy organoleptycznie, bez
    >możliwości wpięcia miernika, da się oszacować ciśnienie paliwa przez
    >zgniecenie palcami tej rurki czy nie da się?

    a) ze jesli to nie jest jakis FSI, to cisnienie powinno byc ok 1 atm
    (14 psi).
    to jest 1kG/cm2, czyli podobnego rzedu, co sprezystosc wezyka ...

    Przy czym wydaje mi sie, ze ten regulator jest tam po to, aby
    zapewnic stala roznice cisnienia na wtryskiwaczach.
    Po to jest do niego doprowadzone cisnienie z kolektora ssacego, a
    tam panuje podcisnienie zmienne.
    Moze sie okazac, ze w kolektorze jest np 0.3atm (bezwzgledne), to
    w wezyku powinno byc 1.3, a ze powietrze daje 1, to odczuwasz 0.3 ...

    b) cisnienie z pompy pochodzi, a pompa sie wlacza na krotko, jesli sie
    silnik nie kreci. Okolo sekundy.
    scisnij ten wezyk i popros druga osobe aby zaplon wlaczyla - moze
    cos odczujesz.
    Potem niech rozrusznik uruchomi - to pompa sie powinna wlaczyc.

    wlaczenie pompy tez slychac - ale trzeba w zacisznym garazu.


    >> http://www.alibaba.com/product-detail/Adjustable-Fue
    l-Pressure-Regulator-OEM-FITMENT_137154166.html
    >Niestety ten z Twojego obrazka wygląda zupełnie inaczej jeśli chodzi
    >o wygląd portów :-) Ten Twój właśnie wygląda na to, że jest sterowany
    >podciśnieniem - ten mój nie. A więc nie odpowiadasz na moje pytanie
    >czy ciśnienie w tym systemie jest regulowane i czy zależy od
    >obrotów/obciążenia silnika.

    A nie jest to silnik FSI ?

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: