  • Date: Fri, 19 Mar 2010 17:18:44 +0100
    From: CUT <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Panda czy Clio?

    W dniu 2010-03-18 06:31, Gabriel'Varius' pisze:

    > ROTFL - przejdz sie do salonu/komisu/na gliede/pogooglaj w fotkach a
    > wrocisz do rzeczywistosci :-)
    > pozdrawiam

    Wykorzystując ładną pogodę wybrałem się na wycieczkę motocyklową. A
    jako, że jestem osobą dociekliwą odwiedziłem dealera Renault Wektor w
    Bielsku Białej.

    Po dokładnych oględzinach samochodów, katalogów i dyskusji ze
    sprzedawcami stwierdzam, że to Ciebie trzeba sprowadzić do rzeczywistości!!

    Zarówno w obecnie sprzedawanym clio, jak i starszej generacji wszystkie
    wersje posiadały IDENTYCZNE wykończenie. Identyczne deski rozdzielcze,
    identyczne wypełnienie drzwi i identyczne materiały foteli!!! Jedynie w
    opcji można zamówić fotele RECARO które są inaczej obszyte.

    Poszczególne wersje clio różnią/różniły się tylko kolorystyką wnętrza i
    wyposażeniem!

    Chcesz więcej informacji - zapraszam do rozmowy z działem sprzedaży
    338295610 Renault WEKTOR

    Na przyszłość jak nie masz zielonego pojęcia o czymś to zastanów się dwa
    razy zanim zaczniesz z kogoś robić debila!!

    PS. Wykończenie Clio to żenada! Twarde, skrzypiące plastiki są
    wszechobecne!