  • Data: 2010-03-19 18:16:13
    Temat: Re: Panda czy Clio?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Yogi(n) pisze:

    > A wykonane było (to moje) w 1994. Zaprojektowane było całkiem nieźle, o
    > wiele gorzej z wykonaniem.

    No cóż, nic dziwnego - kupiłeś stare używane RSi do upalania
    i zaskoczony byłeś np. robotą sztywnego zawieszenia, czy tez wymianą
    sprzęgła? Bez żartów - jaką to wersję Corolli zanabyłeś w 2001,
    skoro do niej to Clio porównujesz?

    > Znajomy do dziś jeździ punto z tego samego
    > roku - i auto wygląda dziś lepiej, niż clio po 7 latach (lakier,
    > plastiki, nie wiem jak z awaryjnością).

    No cóż - ja posiadałem np. R19 z 1991(? - już nie pamiętam)
    i sprzedałem je chyba w 2002 (przebieg był ca. 300kkm) i jakoś nie
    zauważyłem specjalnych problemów związanych ze stanem ogólnym. Nawet
    dzieci nie były go w stanie zniszczyć - podobnie transport różnych
    dziwnych rzeczy (regularne jazdy na tzw. działkę - czasem nawet ze
    słupkami ogrodzeniowymi). Clio z tamtych lat jakościowo wyglądało
    podobnie - nie zauważyłem jakichś specjalnych różnic w wykonaniu
    w stosunku do większej siostry/brata.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.