  • Data: 2010-03-19 23:52:06
    Temat: Re: Panda czy Clio?
    Od: złoty <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gabriel'Varius' pisze:

> [...]
    > jest to najdrozsza wersja z najlepszym wyposazeniem i nie bylo nic
    > doplacane do tapicerki i tworzywa z jakiego jest wykonana deska
    > rozdzielcza.
    > Posiadalem tez inne (starsze)clio i jedzilem roznymi wersjami tych autek
    > lacznie z dieslami i wyposazenie jest rozne od wersjijak i mozna miec
    > nawet skore w tych samochodach itp.
    > ROTFL :-)

    > A ja zpraszam do poogladania autek a nie sluchania bzdet u dealera lub
    > zmyslania.
    > Sam jestes debilem. Jesli musisz juz cos komus na sile wmawiac to
    ze/renault_clio_2.jpg
    > http://www.renaultclio.pl/c3/008/0287_02.jpg
    > http://www.autogaleria.pl/fotografie/renault/renault
    _clio_sport_f1_team_r27_2007_09.jpg

    > http://www.auto-motor-i-sport.pl/m/91/renault2-0b641
    dfacc67de474c938f72fab95262.jpg

    > http://motoforum.pl/drupal/files/CLIO_19065.jpg
    > http://www.autowizja.pl/gfx/site/porownania/p6/wnetr
    ze/renault_clio_1.jpg

    ..szczerze powiedziawszy nie wiem jak jest w najnowszych Clio ale
    Renault raczej prowadzil polityke dywersyfikacji wyposazenia. Pamietam
    jak dawno, dawno temu jednym z moich autek bylo Clio I w wersji RT
    (bodajze takie bylo oznaczenie tej wersji wyposazenia..nie chce mi sie
    grzebac po necie by sie upewnic) i roznica w wykonaniu wnetrza byla dosc
    zasadnicza.. Poczawszy od lepiej wykonanej deski rozdzielczej
    (porownywalem z "golasami"), ZUPELNIE innymi fotelami (w porownaniu do
    "golasow" - niebo a ziemia) i jeszcze jakies dodatkowe wskazniki i kilka
    innych szczegolow dot. wyposazenia.
    Dosc dziwne byloby, gdyby zmienili polityke. Przy jakiejs okazji az z
    ciekawosci poogladam te nowe Cliowki..

    pzdr
    A.

    ..nawiasem mowiac bylem z niej b. zadowolony i choc nie zrobilem nia
    duzo..moze z 30-40 tys. km..nie pamietam by cokolwiek mi sie w niej
    zepsulo (pomimo, iz przekroczyla juz 200 tys. km przebiegu). Jedyna wada
    jaka pamietam, to to..ze "ruda" wpieprzala mi tylna klape az chrupalo ;)
    Ale.. to w wielu modelach sie zdarza.