  • Data: 2010-03-19 21:31:08
    Temat: Re: Panda czy Clio?
    Od: JohnyK <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Mar, 22:05, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:

    > Potem kupiłem corollę - kierując sie praktycznie wyłącznie legendarną
    > niezawodnością i przez dziewięć lat (bez miesiąca) wymieniłem w niej radio,
    > bo fabryczne się zepsuło. Auto przy odsprzedaży miało oryginalne amorki,
    > łożyska, wszystkie elementy zawieszenia, nawet klocki z tyłu zużyte mniej
    > więcej w 40-45% (przy przebiegu prawie 150 tys.). Dodam tylko, że lakier w
    > dziewięcioletniej corolli - po umyciu, wyglądał praktycznie jak nowy,
    > siedmiotlenie clio wyglądało o wiele gorzej. Jednym słowem - nigdy więcej,
> [...]

    A ja posiadałem słynącego z rdzewienia i psucia się Poldka Plusa. I
    co? 200kkm w 12 lat przejechał. Nie zardzewiał, amorki oryginały,
    nigdy żadnych problemów nie zanotowano. Żadnych. Serwisowany w ASO
    (wiem, że to śmiesznie brzmi- Polonez w ASO, ale ja każde auto w ASO
    serwisuję) nie sprawiał problemów. jedyne elementy mechaniczne (prócz
    standardowych jak klocki, tarcze czy końcówki drążków- w końcu to
    Wrocław) to tłoczki hamulcowe w tylnych kołach. Okazało się, że
    konstrukcja dobra (bo Lukasa) ale wykonane takie sobie. Identyczne
    kupiłem w ASO Volvo (w 440 takie były) i żeby było smieszniej- taniej
    niż w ASO FSO i ASO Fiata (w Tipo takie były). A teraz pomiatam Twingo
    po Wrocławiu i nie mogę się przyzwyczaić, że 23 litry gazu starczają
    na 350km. W mieście.

    JK