  • Data: 2010-03-19 19:24:12
    Temat: Re: Panda czy Clio?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Yogi(n) pisze:
    (...)
    > Zaskoczony?

    Wcale.

    > A gdzie coś takiego napisałem? Jakiego upalania?

    Skoro przy 100kkm musiałeś robić wszystko, to samo z siebie się to nie
    wzięło. Inna sprawa, że jak napisałem, trudno się dziwić naprawom
    zawieszenia w wersji "usportowionej", która pewnie lekko nie miała.

    > Zwłaszcza wyskakujące przyciski, rozłażące się plastiki i zwierająca
    > elektryka były wynikiem "upalania".

    Nie mam pojęcia - ja takich strat nie zauważyłem tak u siebie, jak
    i u znajomych, którzy podobne patenty ujeżdżali. Podobnie jak problemy
    z elektryką, której to w rzeczonym Clio zasadniczo nie było.

    > Gratuluję logiki.

    A dziękuję. O Corollę mogę zapytać jeszcze raz?

    > Cóż, widocznie mamy różne wymagania.

    Być może.

    > Mnie rozłażące się plastiki przeszkadzały.

    No właśnie nadal nie widzę tych rozłażących się plastików. Nawet w
    starym Twingo. Możesz miałeś jakiś wyjątkowy egzemplarz?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.