    From: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.sci.fizyka
    Subject: Re: Oszczednosci zarowkowe
    Date: Wed, 14 Dec 2011 00:45:40 +0100
    <q...@4...com>

    Uzytkownik "A.L." <l...@a...com> napisal w wiadomosci
    news:qfefe7lfe0c0ss4632ni1s5cqi2ts9f1kb@4ax.com...

    > Coa Panu odbilo Panie Sidor. Pil Pan dzisiaj?

    Pilem amerykanska Pepsi-Cole i prosze wskazac, co jest w powyzszym tekscie
    nieprawda?

    > EU, ale kombinuje, czy mniej zaplaci za prad czy nie i ile wyda na te
    >
    > A jak tam z tymi "oscypkami" jest? Serki takie. Goralskie.

    Nie znam sie na oscypkach, ale nikt mi nia nakazuje wpieprzac na sniadanie
    albo obiad tego wytworu goralskiego.
    Za to pochwalam, ze nie mozna robic np. w Austrii czegos podobnego i
    sprzedawac jako "oscypek", bo nazwa jest chroniona.

    A co do zarowek, to w koncu jakie zdanie? Niby takie, ze w PL Unia NAKAZUJE
    stosowanie swietlowek?
    ROTFL :))))

    --
    (STS)
    Prawda nigdy nie triumfuje - wymieraja tylko jej przeciwnicy. [Max Planck]