-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.n
eostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
l
From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <13buhj4c8saf$.2nr1k5aiagbj$.dlg@40tude.net>
<xna2dhhptlby$.vuz9djrece64.dlg@40tude.net>
<kfbrc8$p2s$1@news.task.gda.pl>
<2...@4...net>
<1...@4...net>
<511a566b$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
<511a5cbe$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Ostrzejsze przeglądy
Date: Wed, 13 Feb 2013 15:57:14 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 130213-0, 2013-02-13), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 18
Message-ID: <511ba9aa$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.29.239.26
X-Trace: 1360767402 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1316 83.29.239.26:15717
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2483101
[ ukryj nagłówki ]
>>Zrobie Ci zdjęcie placu sąsiadów, wygląda jak szrot-komis ale to ani
>>szrot ani komis, dziś stoi tam średnio 6-8 pojazdów rocznikowo na oko
>>85-95. Wszystkie są w używaniu tzn. kierowca wsiada albo do tego które
>>jest najbliżej zaparkowane bramy albo do pierwszego sprawnego. Zgaduję, że
>>większość nie ma ubezpieczenia, o przeglądach to nie wiem czy właściciele
>>w ogóle wiedzą. Jak pojazd nawali jest odstawiany na dalszy plan i tak
>>stoi, aż pula sprawnych niebezpiecznie się pomniejsza. Potem następuje
>>reanimacja przy uzyciu środków dostępnych w stodole i jak się udaje to
>>pojazd wraca do puli sprawnych, jak nie ożyje zarasta trawą. I tak "od
>>zawsze" jak twierdzi szfagier, a ja to widze od 10 lat.
>
> A wypadkow ile spowodowali z powodu stanu technicznego ?
Czy to że jeszcze nikogo nie przejechali na bani co im się często zdarza
działa in plus czy in minus?
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.13 17:00 BaX
- 13.02.13 18:06 Artur Maśląg
- 13.02.13 18:15 k...@g...com
- 13.02.13 18:41 Cavallino
- 14.02.13 07:43 J.F.
- 14.02.13 08:01 J.F.
- 14.02.13 08:24 z
- 14.02.13 10:48 BaX
- 14.02.13 10:59 BaX
- 14.02.13 13:53 BaX
- 14.02.13 17:39 Artur Maśląg
- 14.02.13 18:04 Tomasz Pyra
- 14.02.13 19:47 jerzu
- 14.02.13 22:32 k...@g...com
- 15.02.13 00:02 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=