  • Data: 2013-02-13 18:06:10
    Temat: Re: Ostrzejsze przeglądy
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-13 15:29, Shrek pisze:

    > Sił mi braknie -

    Jak patrzę po argumentacji to już od jakiegoś czasu jest gorzej...

    > Dodałeś wpływy z VAT od sprzedanych samochodów odjąłeś
    > wydatki na dopłaty - wyszedł ci "czysty zysk".

    Niczego nie dodawałem (szczególnie w ten sposób) i nie mi
    wyszedł "czysty zysk". Chciałeś dane, które by potwierdzały zysk
    państwa - dostałeś. To nie zysk wymyślony przeze mnie, czy
    "Związek Dealerów Samochodów", ale realny, którego wartości
    możesz sam sprawdzić. Udało się ustabilizować rynek, utrzymać
    miejsca pracy itd. Ba, nawet nie spowodowało to windowania cen,
    ponieważ nikt w tym nie miał interesu w tej konkretnej sytuacji.
    Przykład z życia, a nie z teoretyzowania na pms-ie. Chcesz zaprzeczać
    faktom? Nawet gdyby nie było tego "czystego zysku" to bilans byłby
    dodatni - zresztą jest, co pokazał ciąg dalszy tej historii.

    > To jest prawdziwe tylko
    > przy tym kretyńskim założeniu, że gdyby nie dopłaty, to każdy by te
    > pieniądze do niszczarki wrzucił i nikt by ich więcej nie zobaczył.

    To są Twoje kretyńskie założenia (sam to tak nazwałeś). To, że ktoś
    je kiedyś zobaczy o niczym nie świadczy. Potrzebne były tu i teraz.
    Weź poczytaj coś np. o polityce stabilizacyjnej państwa, czy paradoksie
    zapobiegliwości.

    > EOT.

    Proszę bardzo.