  • Data: 2013-02-14 10:48:41
    Temat: Re: Ostrzejsze przeglądy
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wystarczy ze powiesz ile stluczek mieli.

    Znaczy jak nie mają i jeszcze nikogo nie zabili mogą jeździć bez
    ubezpieczenia i na bani. Szacun.

    > Ale to chyba widac :-)

    No ja to widzę, ostatnio stare audi skasowane stało tak długo, aż przerosło
    trawą i przyjechali kolesie, pocieli go na miejscu i wywieźli. Na szczęscie
    ZTCW przyczyną było wyprostowanie zakrętu przez kierowcę i zakonczenie jazdy
    w lesie. Złom przyciągnęli za traktorem zostawiając śladay całą drogę od
    miejsca gdzie zakończyli jazdę.