eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOstrzegam przed baloon.plRe: Ostrzegam przed baloon.pl
  • Data: 2012-05-09 15:55:10
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: huri_khan <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 9 May 2012 13:36:14 +0000 (UTC), Adam napisał(a):

    > Witam,
    > chciałbym was ostrzec przed zakupami opon w sklepie baloon.pl . Ok. miesiąc
    > temu zamówiłem 4 opony, które przyjechały kurierem. Wszystko było dobrze do
    > czasu, aż jedna (po 2 tygodniach użytkowania, ugh...) została potraktowana
    > (celowo albo przypadkowo) 2 wkrętami. No nic, myślę, dokupię jedną oponę, a tę
    > uszkodzoną wezmę do koła zapasowego. Najlepiej zatem zamówić tę samą pozycję w
    > tym samym sklepie, nieprawdaż? Tak uczyniłem (na szczęscie tym razem z
    > odbiorem osobistym) i co się okazało? Przyszła inna opona!!! Za pierwszym
    > razem baloon.pl wysłał wcześniejszy model opony, a za drugim razem aktualny (z
    > numerkiem 2). Reakcja kobiet w baloon.pl? To Pana wina, że Pan nie zauważył (w
    > domyśle, że Pan nie wie na co zwrócić uwagę i jak producent każdej opony
    > oznacza poszczególne modele) i może nam Pan skoczyć, bo opony już są założone.
    > Podsumowując - nie polecam (choć do tej pory co najmniej kilku osobom
    > poleciłem) zakupów w baloon.pl. A jeśli już ktoś coś u nich kupi, to dla
    > własnego dobra (i zgodnie z sugestią kobiety z obsługi) powinien traktować ich
    > jako potencjalnych oszustów i dokładnie spradzać, czy dostał to co zamówił.

    W czym jest problem ?
    Cytat ze strony.
    "Sklep internetowy baloon.pl zapewnia , że oferowane opony są fabrycznie
    nowe i o ile nie zaznaczamy na stronach DOT (daty produkcji) nie są strasze
    niż 24 miesiące."

    I jeszcze
    § 3. ZWROT I WYMIANA TOWARU

    1) Jeśli dostarczony towar był zgodny ze złożonym przez Państwa
    zamówieniem,a mimo to chcą Państwo z niego zrezygnować, istnieje możliwość
    odesłania towaru w ciągu dziesięciu dni od daty jego doręczenia, pod
    wszakże jedynym warunkiem,że opony lub felgi nie były montowane i nie mają
    śladów użytkowania.

    2) Jeśli dostarczony Państwu towar nie był zgodny z zamówieniem (np. opony
    starsze niż 24 miesiące), prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym
    fakcie. Tak szybko, jak to możliwe wymienimy towar na inny, na swój koszt.

    4) Jeżeli przysłany towar nie odpowiada oczekiwaniom zamawiającego można go
    zwrócić w ciągu dziesięciu dni od daty doręczenia,


    Czy któregoś punktu sklep nie spełnił, czy może dla Ciebie sklep powinen
    trzymać stary model opony gdybyś przypadkiem przebił jedną z nich ?
    Masz pecha i raczej nie jest to wina sklepu.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: