eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOstrzegam przed baloon.plRe: Ostrzegam przed baloon.pl
  • Data: 2012-05-10 10:32:31
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: " Adam" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Pomówienie, działanie na niekorzyść itd.

    Czy na pewno czytałeś, to co napisałem???

    Cytując siebie: "Podsumowując - nie polecam (choć do tej pory co najmniej
    kilku osobom poleciłem) zakupów w baloon.pl."
    Czy to pomówienie czy działanie na niekorzyść? Jeśli tak, to wszystkie serwisy
    zbierające opinie użytkowników (nie zawsze pozytywne) to też pomówienia i
    działanie na niekorzyść?>

    Dalszy ciąg cytatu :"A jeśli już ktoś coś u nich kupi, to dla
    własnego dobra (i zgodnie z sugestią kobiety z obsługi) powinien traktować ich
    jako potencjalnych oszustów i dokładnie spradzać, czy dostał to co zamówił."
    A może tu jest pomówinie lub działanie na niekorzyść? "traktować jako
    potencjalnych oszustów"? Bez przesady. Potencjalnym oszustem może być każdy.
    Ani to pomówienie (hint: znaczenie słowa potencjalny), ani działanie na
    niekorzyść.

    Historyja nieprawdziwa:
    Bacę złapali na bimbrownictwie. Mili(poli)cjant mówi mu: "Będziecie sądzeni za
    bimbrownictwo, bo znaleźliśmy aparaturę". A baca na to - "To i za gwałt mnie
    sądźcie, bo też mam aparaturę".
    Wyjaśnienie dla wymagających specjalnego tłumaczenia: Baca, jak i większość
    facetów, był POTENCJALNYM gwałcicielem.



    > Jakie stwierdzenie faktów? Że niby są oszustami? Sprzedaż wysyłkowa,
    Ja nic takiego nie napisałem.

    > trzeba było sprawdzić przy odbiorze, a nie teraz płakać, jakimi to
    Toż to napisałem, że trzeba DOKŁADNIE spradzać, czyli wiedzieć DOKŁADNIE jak
    ma być opisana kupowana u nich opona.

    > niby 'potencjalnymi' oszustami są i że tak ich traktować należy.
    Nie napisałem, że są 'potencjalnymi' oszustami, tylko że nalezy ich traktować
    jako 'potencjalnych oszustów', czyli firmę której nie nalezy za bardzo ufać.


    > Wysłali, wszystko było dobrze, teraz się okazało, że towar ciut się
    > różnił. Tobie pasował.

    I dalej by pasował, gdybym nie miał świadomości, że dostałem coś innego niż
    zamówiłem (w teorii gorszego, bo dostałem starszy model). Nie pasuje mi za to
    sposób rozwiązania problemu i całkowite umywanie rąk przez firmę. Gdybym
    dostał propozycję w stylu - "błyskawicznie dostarczymy Panu taką samą oponę
    jak poprzednio, po cenie jak poprzednio (za drugim razem cena opony była ok.
    20% wyższa niż za pierwszym), i bardzo przepraszamy za pomyłkę" - to tego
    wątku by nie było.


    > Błędy się zdarzają, a jak zamawiasz przez internet to w Twoim interesie
    > leży znajomość zamawianego towaru, a nie opowieści o oszustach.

    A firma nie powinna wiedzieć co wysyła? A o oszustach to tylko ty jakieś
    opowieści co chwilę tworzysz.



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: