eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOstrzegam przed baloon.plRe: Ostrzegam przed baloon.pl
  • Data: 2012-05-09 18:20:33
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: Czeslawek <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-05-09 15:55, huri_khan pisze:

    > Czy któregoś punktu sklep nie spełnił, czy może dla Ciebie sklep powinen
    > trzymać stary model opony gdybyś przypadkiem przebił jedną z nich ?
    > Masz pecha i raczej nie jest to wina sklepu.
    >
    Wydaje mi się, że nie rozumiesz problemu autora wątku. Ja kiedyś miałem
    podobny do niego problem z oponami firmy GoodYear Excellent. W jednym
    roku zakupiłem komplet tych opon. Zrobiłem na nich może ok 5 tys.km i
    jedna z nich, na tylnej osi, uległa uszkodzeniu - przebicie w sposób
    niemożliwy do naprawy ze względu na zniszczenie wzmocnienia bocznego.
    Więc zamówiłem w tym samym sklepie ten sam model opony. Jakież było moje
    zdziwienie gdy się okazało, że nowo zamówiona opona ma bieżnik niby taki
    sam a jednak inny niż w tych starych, inna była długość tzw. klocków.
    Na szczęście w porę to dostrzegłem i odesłałem oponę do sklepu. Choć nie
    czułem się winny, bo skąd mogłem wiedzieć, że producent zmienił wzór
    bieżnika nie zmieniając nazwy opony, ale koszty przesyłki musiałem
    ponieść ja - ok. 50 zł, w obie strony.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: