  • Data: 2012-05-09 23:46:29
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: " Adam" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A mnie się zdaje, że w kontekście publicznie postawionych
    > bezpodstawnych zarzutów:

    Jakich zarzutów (a w szczególności - jakich >bezpodstawnych< zarzutów)?

    Bo to:
    > <cite>
    > A jeśli już ktoś coś u nich kupi, to dla
    > własnego dobra (i zgodnie z sugestią kobiety z obsługi) powinien
    > traktować ich
    > jako potencjalnych oszustów i dokładnie spradzać, czy dostał to co zamówił.
    > </cite>
    nie jest zarzut, tylko stwierdzenie faktów. Firma nie wie co oferuje, co
    sprzedaje i wysyła (bo nie byli w stanie ustalić co tak na prowdę wysłali
    pierwszą przesyłkę), a pracownicy wprost twierdzą, że to klient ma się znać na
    oznaczeniach opon wszystkich producentów, dokładnie (w moim przypadku z
    dokładnością do jednej cyferki) wiedzieć jak ma wyglądać zamówiona opona i
    kontrolować to co baloon raczył wysłać. Czy konieczność dokładnej kontroli nie
    jest jednoznaczne z przyjęciem, że istnieje duże ryzyko bycia oszukanym, czyli
    ryzyko trafienia na >potencjalnych< oszustów?

    > to on może mieć problem i to raczej nie taki jaki miałeś na myśli.
    Doprawdy?