  • Data: 2012-05-10 10:53:09
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: " Adam" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak bardzo ci zależy to pozostaje zgłoszenie niezgodności towaru z
    > umową. Masz na to dwa miesiące od zauważenia tej niezgodności. Wyślij to

    Dziękuję za konstruktywną odpowiedź.

    > zgłoszenie do sklepu poleconym za potwierdzeniem odbioru. I opisz
    > sytuację tak jak to zrobiłeś na grupie - tyle że bez oszczerstw i
    > posądzania o oszustwo, poprostu suche fakty.

    W swoich postach nie dostrzegam ani oszczerstw, a nie posądzenia o oszustwo.
    Jeśli jest inaczej, proszę o uświadomienie. Sugestii by traktowac firmę jako
    "potencjalnego oszusta", czyli z dużą nieufnością, trudno mi nazwać
    oszczerstwem czy posądzeniem o oszustwo.

    pozdrawiam
    A.