  • Data: 2012-05-09 23:53:22
    Temat: Re: Ostrzegam przed baloon.pl
    Od: " Adam" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W czym jest problem ?
    > Cytat ze strony.
    > "Sklep internetowy baloon.pl zapewnia , że oferowane opony są fabrycznie
    > nowe i o ile nie zaznaczamy na stronach DOT (daty produkcji) nie są strasze
    > niż 24 miesiące."

    Nie ma nic do rzeczy, DOT nie stanowi problemu.

    > 1) Jeśli dostarczony towar był zgodny ze złożonym przez Państwa
    > zamówieniem,a mimo to chcą Państwo z niego zrezygnować, istnieje możliwość
    > odesłania towaru w ciągu dziesięciu dni od daty jego doręczenia, pod
    > wszakże jedynym warunkiem,że opony lub felgi nie były montowane i nie mają
    > śladów użytkowania.

    Nie dotyczy - towar dostarczony za pierwszym razem NIE był zgodny z
    zamówieniem (ale zauważyłem to dopiero po porównaniu z towarem zgodnym, tym z
    zamówienia numer dwa). Konkrety: dwa razy (w przeciągu miesiąca) zamawiałem
    opony Yokohama C Drive AC 02. Za pierwszym razem dostarczyli mi Yokohama C
    Drive AC 01, a za drugim Yokohama C Drive AC 02. Róznica w oznaczeniu to jedna
    cyfra 2 na oponie - zauwazyłem ją dopiero odbierając drugie zamówienie.

    > 2) Jeśli dostarczony Państwu towar nie był zgodny z zamówieniem (np. opony
    > starsze niż 24 miesiące), prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas o tym
    > fakcie. Tak szybko, jak to możliwe wymienimy towar na inny, na swój koszt.

    Tak zrobiłem. Poinformowałem ok. 60 sekund po tym jak zorientowałem się, że
    dostarczony za pierwszym razem towar nie był zgodny z zamówieniem i zostałem
    spławiony.

    > Czy któregoś punktu sklep nie spełnił, czy może dla Ciebie sklep powinen
    > trzymać stary model opony gdybyś przypadkiem przebił jedną z nich ?
    > Masz pecha i raczej nie jest to wina sklepu.

    A teraz przeczytaj moje komentarze do Twojego postu, mój pierwszy post i może
    zrozumiesz, że moim podstawowym pechem było skorzystanie z oferty baloon.pl