-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 18 Jan 2014 18:57:11 +0100
From: atm <...@v...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
References: <lb9o8e$unp$1@news.task.gda.pl>
<52da75c8$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
<lbe1qp$g54$1@news.task.gda.pl>
<52da8bf7$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
<lbeell$4jq$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <lbeell$4jq$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <52dac07b$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-66-202-73.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1390067835 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2143 89.66.202.73:62763
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519898
[ ukryj nagłówki ]On 2014-01-18 18:46, Cavallino wrote:
>
> Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
>
>> W
>>> paliwie rozpuszczalnik i opiłki metalu (dużo). Przy 80kkm pad 3
>>> wtryskiwaczy i turbiny.
>>>
>>
>> Dzieki za info. Powoli dostaje coraz wiekszego uczulenia na diesle, te
>> nowsze.
>
> LOL, a co to ma wspólnego z rodzajem zapłonu?
> Identyczne przypadki możesz mieć na benzynie, myślisz, że wtryski lub
> turbo przeżyją rozpuszczalnik i opiłki?
>
Mam raczej na mysli cala kolekcje: DPF (bluetec pewnie jeszcze wiecej
doklada wrazen), EGR, elektrowtryski, dwumasa, turbo ze zmienna
geometria. Czesc z tych elementow jest rowniez w benzynie ale jakos
ciezko znalezc osoby, ktore wymieniaja dwumase w benzynie.
Drzewiej diesel byl prostym, prymitywnym wolem roboczym, teraz zas to
fajnie dopracowane cacko tyle, ze dosc awaryjne i drogie w naprawie.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.01.14 19:03 Cavallino
- 18.01.14 19:21 J.F.
- 18.01.14 19:24 yabba
- 18.01.14 19:36 atm
- 18.01.14 21:58 Cavallino
- 18.01.14 22:02 Cavallino
- 18.01.14 22:40 J.F.
- 18.01.14 22:38 yabba
- 18.01.14 23:51 atm
- 19.01.14 00:14 Tomasz Wójtowicz
- 19.01.14 08:15 Cavallino
- 20.01.14 13:44 Nathan
- 25.01.14 18:33 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A