-
Data: 2014-01-18 19:36:15
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
>>>
>>> LOL, a co to ma wspólnego z rodzajem zapłonu?
>>> Identyczne przypadki możesz mieć na benzynie, myślisz, że wtryski lub
>>> turbo przeżyją rozpuszczalnik i opiłki?
>>>
>>
>> Mam raczej na mysli cala kolekcje: DPF (bluetec pewnie jeszcze wiecej
>> doklada wrazen), EGR, elektrowtryski, dwumasa, turbo ze zmienna
>> geometria. Czesc z tych elementow jest rowniez w benzynie ale jakos
>> ciezko znalezc osoby, ktore wymieniaja dwumase w benzynie.
>
> Za to wariator psuje się na potegę - problem dokładnie taki sam, więc co
> za różnica?
Eeee, nie jest tak zle. Przeprowadzilem malo dokladny ale dajacy jakis
poglad test co do cen wariatorow i ich ilosci na Allegro w zestawieniu z
dwumasami:
http://allegro.pl/czesci-samochodowe-620?string=wari
ator&buyNew=1
http://allegro.pl/sprzegla-kola-dwumasowe-50883?buyN
ew=1&string=dwumasa&counters=1
Ciezko wsrod tych 30 aukcji dwumas znalezc jakas benzyne, cena tez sporo
wyzsza niz zdecydowana wiekszosc wariatorow.
http://allegro.pl/listing/listing.php?string=dwumasa
&search_scope=&buyNew=1
Uwzgledniajac zestawy, przewaga ilosci dwumas jest miazdzaca co swiadczy
o ich "zuzywalnosci".
>
>>
>> Drzewiej diesel byl prostym, prymitywnym wolem roboczym, teraz zas to
>> fajnie dopracowane cacko tyle, ze dosc awaryjne i drogie w naprawie.
>
> To dobrze chyba, że nie jest prymitywny?
Jesli przeklada sie to na trwalosc i niezawodnosc to wolalbym klepaka,
ktory przejedzie "milion" bez remontu niz te wspolczesne dopracowane
cacka, w ktorych moze sie zuzyc lub uszkodzic calkiem sporo elementow i
ktorych wymiana bedzie kosztowna.
> I nie zgodzę się że zadbany diesel jest bardziej awaryjny od benzyny,
> mam dokładnie odwrotne wrażenia, tyle że dotyczą aut w wieku 0-6 lat.
> A jeśli ktoś kupuje cokolwiek z 8 ręki z przekręconym na 150 tys
> przebiegiem i chce w niego wierzyć, to już jego sprawa.
> Na tym polega właśnie problem ze starymi dieslami, że faktycznie jeżdżą
> więcej i mają te swoje 300-400 tys km przebiegu, a na tyle jest
> obliczona żywotność silnika.
> Po prostu kupujesz samo nadwozie, resztę musisz włożyć nowe. ;-)
>
Tak, tu masz sporo racji - faktycznie diesle wciaz sa podstawa jesli
chodzi o transport komercyjny i kupowanie starszego diesla jest ryzykowne.
Wiem, ze nie ma tutaj jednoznacznej odpowiedzi, kazde rozwiazanie ma
swoje wady i zalety. W kazdym razie jesli przy nastepnym zakupie bede
mial swobode wyboru - wroce do benzyny :]
Następne wpisy z tego wątku
- 18.01.14 21:58 Cavallino
- 18.01.14 22:02 Cavallino
- 18.01.14 22:40 J.F.
- 18.01.14 22:38 yabba
- 18.01.14 23:51 atm
- 19.01.14 00:14 Tomasz Wójtowicz
- 19.01.14 08:15 Cavallino
- 20.01.14 13:44 Nathan
- 25.01.14 18:33 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=