eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOpiłki metalu w zbiornikuRe: Opiłki metalu w zbiorniku
  • Data: 2014-01-18 19:36:15
    Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >>>
    >>> LOL, a co to ma wspólnego z rodzajem zapłonu?
    >>> Identyczne przypadki możesz mieć na benzynie, myślisz, że wtryski lub
    >>> turbo przeżyją rozpuszczalnik i opiłki?
    >>>
    >>
    >> Mam raczej na mysli cala kolekcje: DPF (bluetec pewnie jeszcze wiecej
    >> doklada wrazen), EGR, elektrowtryski, dwumasa, turbo ze zmienna
    >> geometria. Czesc z tych elementow jest rowniez w benzynie ale jakos
    >> ciezko znalezc osoby, ktore wymieniaja dwumase w benzynie.
    >
    > Za to wariator psuje się na potegę - problem dokładnie taki sam, więc co
    > za różnica?

    Eeee, nie jest tak zle. Przeprowadzilem malo dokladny ale dajacy jakis
    poglad test co do cen wariatorow i ich ilosci na Allegro w zestawieniu z
    dwumasami:
    http://allegro.pl/czesci-samochodowe-620?string=wari
    ator&buyNew=1
    http://allegro.pl/sprzegla-kola-dwumasowe-50883?buyN
    ew=1&string=dwumasa&counters=1
    Ciezko wsrod tych 30 aukcji dwumas znalezc jakas benzyne, cena tez sporo
    wyzsza niz zdecydowana wiekszosc wariatorow.
    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=dwumasa
    &search_scope=&buyNew=1
    Uwzgledniajac zestawy, przewaga ilosci dwumas jest miazdzaca co swiadczy
    o ich "zuzywalnosci".



    >
    >>
    >> Drzewiej diesel byl prostym, prymitywnym wolem roboczym, teraz zas to
    >> fajnie dopracowane cacko tyle, ze dosc awaryjne i drogie w naprawie.
    >
    > To dobrze chyba, że nie jest prymitywny?

    Jesli przeklada sie to na trwalosc i niezawodnosc to wolalbym klepaka,
    ktory przejedzie "milion" bez remontu niz te wspolczesne dopracowane
    cacka, w ktorych moze sie zuzyc lub uszkodzic calkiem sporo elementow i
    ktorych wymiana bedzie kosztowna.

    > I nie zgodzę się że zadbany diesel jest bardziej awaryjny od benzyny,
    > mam dokładnie odwrotne wrażenia, tyle że dotyczą aut w wieku 0-6 lat.
    > A jeśli ktoś kupuje cokolwiek z 8 ręki z przekręconym na 150 tys
    > przebiegiem i chce w niego wierzyć, to już jego sprawa.
    > Na tym polega właśnie problem ze starymi dieslami, że faktycznie jeżdżą
    > więcej i mają te swoje 300-400 tys km przebiegu, a na tyle jest
    > obliczona żywotność silnika.
    > Po prostu kupujesz samo nadwozie, resztę musisz włożyć nowe. ;-)
    >

    Tak, tu masz sporo racji - faktycznie diesle wciaz sa podstawa jesli
    chodzi o transport komercyjny i kupowanie starszego diesla jest ryzykowne.
    Wiem, ze nie ma tutaj jednoznacznej odpowiedzi, kazde rozwiazanie ma
    swoje wady i zalety. W kazdym razie jesli przy nastepnym zakupie bede
    mial swobode wyboru - wroce do benzyny :]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: