  • Data: 2014-01-18 19:03:27
    Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:52dac07b$0$2143$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Mam raczej na mysli cala kolekcje: DPF (bluetec pewnie jeszcze wiecej
    > doklada wrazen), EGR, elektrowtryski, dwumasa, turbo ze zmienna geometria.
    > Czesc z tych elementow jest rowniez w benzynie ale jakos ciezko znalezc
    > osoby, ktore wymieniaja dwumase w benzynie.

    Za to wariator psuje się na potegę - problem dokładnie taki sam, więc co za
    różnica?

    > Drzewiej diesel byl prostym, prymitywnym wolem roboczym, teraz zas to
    > fajnie dopracowane cacko tyle, ze dosc awaryjne i drogie w naprawie.

    To dobrze chyba, że nie jest prymitywny?
    I nie zgodzę się że zadbany diesel jest bardziej awaryjny od benzyny, mam
    dokładnie odwrotne wrażenia, tyle że dotyczą aut w wieku 0-6 lat.
    A jeśli ktoś kupuje cokolwiek z 8 ręki z przekręconym na 150 tys przebiegiem
    i chce w niego wierzyć, to już jego sprawa.
    Na tym polega właśnie problem ze starymi dieslami, że faktycznie jeżdżą
    więcej i mają te swoje 300-400 tys km przebiegu, a na tyle jest obliczona
    żywotność silnika.
    Po prostu kupujesz samo nadwozie, resztę musisz włożyć nowe. ;-)