-
Data: 2014-01-18 19:03:27
Temat: Re: Opiłki metalu w zbiorniku
Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:52dac07b$0$2143$6...@n...neostrada
.pl...
> On 2014-01-18 18:46, Cavallino wrote:
>>
>> Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
>>
>>> W
>>>> paliwie rozpuszczalnik i opiłki metalu (dużo). Przy 80kkm pad 3
>>>> wtryskiwaczy i turbiny.
>>>>
>>>
>>> Dzieki za info. Powoli dostaje coraz wiekszego uczulenia na diesle, te
>>> nowsze.
>>
>> LOL, a co to ma wspólnego z rodzajem zapłonu?
>> Identyczne przypadki możesz mieć na benzynie, myślisz, że wtryski lub
>> turbo przeżyją rozpuszczalnik i opiłki?
>>
>
> Mam raczej na mysli cala kolekcje: DPF (bluetec pewnie jeszcze wiecej
> doklada wrazen), EGR, elektrowtryski, dwumasa, turbo ze zmienna geometria.
> Czesc z tych elementow jest rowniez w benzynie ale jakos ciezko znalezc
> osoby, ktore wymieniaja dwumase w benzynie.
Za to wariator psuje się na potegę - problem dokładnie taki sam, więc co za
różnica?
>
> Drzewiej diesel byl prostym, prymitywnym wolem roboczym, teraz zas to
> fajnie dopracowane cacko tyle, ze dosc awaryjne i drogie w naprawie.
To dobrze chyba, że nie jest prymitywny?
I nie zgodzę się że zadbany diesel jest bardziej awaryjny od benzyny, mam
dokładnie odwrotne wrażenia, tyle że dotyczą aut w wieku 0-6 lat.
A jeśli ktoś kupuje cokolwiek z 8 ręki z przekręconym na 150 tys przebiegiem
i chce w niego wierzyć, to już jego sprawa.
Na tym polega właśnie problem ze starymi dieslami, że faktycznie jeżdżą
więcej i mają te swoje 300-400 tys km przebiegu, a na tyle jest obliczona
żywotność silnika.
Po prostu kupujesz samo nadwozie, resztę musisz włożyć nowe. ;-)
Następne wpisy z tego wątku
- 18.01.14 19:21 J.F.
- 18.01.14 19:24 yabba
- 18.01.14 19:36 atm
- 18.01.14 21:58 Cavallino
- 18.01.14 22:02 Cavallino
- 18.01.14 22:40 J.F.
- 18.01.14 22:38 yabba
- 18.01.14 23:51 atm
- 19.01.14 00:14 Tomasz Wójtowicz
- 19.01.14 08:15 Cavallino
- 20.01.14 13:44 Nathan
- 25.01.14 18:33 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A