    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Omega B 3.0 MV6, UPG wymiana uszczelki pod głowicami
    Date: Sun, 13 Nov 2011 22:28:00 +0100

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:4ebecf0c$0$5801$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam,
    >
    > wymieniam sobie Ci ja uszczelki, jako że robie to pierwszy raz to mam
    > pytanię co do usuwania resztek starych uszczelek.
    >
    > Próbowałem juz rozpuszczalnikiem i szmatką, szczoteczkami, preparatami do
    > czyszczenia silników ale jeszcze zostało mi troche śladów po starych
    > uszczelkach.
    >
    > Bezpieczne będzie przetarcie tego papierem 2000? Zdrapanie nożykiem do
    > szyb?

    Bez sprawdzenia przylgni i ew. planowania głowicy na Twoim miejscu nawet bym
    sie nie zabierał do składania tego, bo szkoda Twojego czasu i pieniędzy.
    Poza tym bardzo ważne - jak będziesz przykręcał pokrywy zaworów to sprawdz
    ich przylgnie. Te pokrywy lubią sie krzywić, a dokładnie rzecz biorąc
    praktycznie wszystkie są pokrzywione ;)
    Jeśli są mocni zwichrowane - znów - nie warto bawić sie w ich przykręcanie,
    bo będzie leciał olej.
    Koniecznie zastosuj orygonalne uszczelki pod te pokrywy. Podróby są tańcze o
    połowe, ale zwykle niższe i na 101% będziesz rozbierał ponownie.
    I na koniec - jeśli pokrywy jakimś cudem są proste to przykręcasz je kluczem
    dynamometrycznym (8Nm) inaczej czeka sie ponowne rozbieranie, wymiana
    uszczelek.

    z jakiego powodu wymieniasz uszczelki?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł