  • 1. Data: 2011-11-12 20:54:48
    Temat: Omega B 3.0 MV6, UPG wymiana uszczelki pod głowicami
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Witam,

    wymieniam sobie Ci ja uszczelki, jako że robie to pierwszy raz to mam
    pytanię co do usuwania resztek starych uszczelek.

    Próbowałem juz rozpuszczalnikiem i szmatką, szczoteczkami, preparatami
    do czyszczenia silników ale jeszcze zostało mi troche śladów po starych
    uszczelkach.

    Bezpieczne będzie przetarcie tego papierem 2000? Zdrapanie nożykiem do szyb?

  • 2. Data: 2011-11-12 23:13:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-11-2011 20:54, Nex@pl pisze:

    > Bezpieczne będzie przetarcie tego papierem 2000? Zdrapanie nożykiem do
    > szyb?

    Plastikową skrobaczką do szyb ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2011-11-13 00:29:58
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-11-12 23:13, DoQ pisze:

    > Plastikową skrobaczką do szyb ;)
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    No tak, najprostsze rozwiązania sa czasem najtrudniejesze :) Nie
    pomyślałem o tym, że plastikiem metalu nie powinienem porysować... :)

    Dzieki, zobaczymy, czy to pomoże.

  • 4. Data: 2011-11-13 11:01:55
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-13 00:29, Nex@pl pisze:

    > No tak, najprostsze rozwiązania sa czasem najtrudniejesze :) Nie
    > pomyślałem o tym, że plastikiem metalu nie powinienem porysować... :)
    >
    > Dzieki, zobaczymy, czy to pomoże.

    Do tego możesz użyć skrobaczki typu murska czyli z taką mosiężną
    blaszką. Szyb tym nie porysujesz więc i żeliwnego bloku też.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2011-11-13 12:41:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-11-12 20:54, Nex@pl pisze:
    > Witam,

    Pij aktimelki i wpierdalaj marchewkę - one mają dużo kwasów
    omega b3 !

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 6. Data: 2011-11-13 16:05:03
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-11-13 11:01, Lewis pisze:

    > Do tego możesz użyć skrobaczki typu murska czyli z taką mosiężną
    > blaszką. Szyb tym nie porysujesz więc i żeliwnego bloku też.

    Żeliwne bloki to ja zawsze skrobałem z resztek upg przy pomocy zwykłego
    dłuta i nigdy nic "bloku" się nie stało :)
    Dłutem skrobałem ostatnio resztki uszczelki z aluminium i też mu nic nie
    jest ;P

    Pozdrawiam !

  • 7. Data: 2011-11-13 17:35:21
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    > Pij aktimelki i wpierdalaj marchewkę - one mają dużo kwasów omega b3 !

    Przyda się, tyle śrubek, że ręce opadają na sam widok :)

  • 8. Data: 2011-11-13 17:49:47
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-13 16:05, Czarek Daniluk pisze:

> [...]
    > dłuta i nigdy nic "bloku" się nie stało :)
    > Dłutem skrobałem ostatnio resztki uszczelki z aluminium i też mu nic nie

    Też tak robiłem i robię i nigdy nie miałem żadnego problemu ale jak ktoś
    się boi o to, że może podrapać blok/głowicę to lepiej niech użyje
    łagodniejszych narzędzi :)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 9. Data: 2011-11-13 19:59:23
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-11-13 17:49, Lewis pisze:

    > Też tak robiłem i robię i nigdy nie miałem żadnego problemu ale jak ktoś
    > się boi o to, że może podrapać blok/głowicę to lepiej niech użyje
    > łagodniejszych narzędzi :)

    Miotełki, miotełki. Jak archeolodzy potrafią nimi tysiącletnie groby
    przekopywać, to do usuwania starych uszczelek też będą dobre. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2011-11-13 22:28:00
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uszczelkach.
    >
    > Bezpieczne będzie przetarcie tego papierem 2000? Zdrapanie nożykiem do

    Bez sprawdzenia przylgni i ew. planowania głowicy na Twoim miejscu nawet bym
    sie nie zabierał do składania tego, bo szkoda Twojego czasu i pieniędzy.
    Poza tym bardzo ważne - jak będziesz przykręcał pokrywy zaworów to sprawdz
    ich przylgnie. Te pokrywy lubią sie krzywić, a dokładnie rzecz biorąc
    praktycznie wszystkie są pokrzywione ;)
    Jeśli są mocni zwichrowane - znów - nie warto bawić sie w ich przykręcanie,
    bo będzie leciał olej.
    Koniecznie zastosuj orygonalne uszczelki pod te pokrywy. Podróby są tańcze o
    połowe, ale zwykle niższe i na 101% będziesz rozbierał ponownie.
    I na koniec - jeśli pokrywy jakimś cudem są proste to przykręcasz je kluczem
    dynamometrycznym (8Nm) inaczej czeka sie ponowne rozbieranie, wymiana
    uszczelek.

    z jakiego powodu wymieniasz uszczelki?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł