-
1. Data: 2011-11-12 20:54:48
Temat: Omega B 3.0 MV6, UPG wymiana uszczelki pod głowicami
Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
Witam,
wymieniam sobie Ci ja uszczelki, jako że robie to pierwszy raz to mam
pytanię co do usuwania resztek starych uszczelek.
Próbowałem juz rozpuszczalnikiem i szmatką, szczoteczkami, preparatami
do czyszczenia silników ale jeszcze zostało mi troche śladów po starych
uszczelkach.
Bezpieczne będzie przetarcie tego papierem 2000? Zdrapanie nożykiem do szyb?
-
2. Data: 2011-11-12 23:13:35
Temat: Re: Omega B 3.0 MV6, UPG wymiana uszczelki pod głowicami
Od: DoQ <p...@g...com>
W dniu 12-11-2011 20:54, Nex@pl pisze:
> Bezpieczne będzie przetarcie tego papierem 2000? Zdrapanie nożykiem do
> szyb?
Plastikową skrobaczką do szyb ;)
Pozdrawiam
Paweł
-
3. Data: 2011-11-13 00:29:58
Temat: Re: Omega B 3.0 MV6, UPG wymiana uszczelki pod głowicami
Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
W dniu 2011-11-12 23:13, DoQ pisze:
> W dniu 12-11-2011 20:54, Nex@pl pisze:
>
>> Bezpieczne będzie przetarcie tego papierem 2000? Zdrapanie nożykiem do
>> szyb?
>
> Plastikową skrobaczką do szyb ;)
>
> Pozdrawiam
> Paweł
No tak, najprostsze rozwiązania sa czasem najtrudniejesze :) Nie
pomyślałem o tym, że plastikiem metalu nie powinienem porysować... :)
Dzieki, zobaczymy, czy to pomoże.
-
4. Data: 2011-11-13 11:01:55
Temat: Re: Omega B 3.0 MV6, UPG wymiana uszczelki pod głowicami
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2011-11-13 00:29, Nex@pl pisze:
> W dniu 2011-11-12 23:13, DoQ pisze:
>> W dniu 12-11-2011 20:54, Nex@pl pisze:
>>
>>> Bezpieczne będzie przetarcie tego papierem 2000? Zdrapanie nożykiem do
>>> szyb?
>>
>> Plastikową skrobaczką do szyb ;)
>>
>> Pozdrawiam
>> Paweł
>
> No tak, najprostsze rozwiązania sa czasem najtrudniejesze :) Nie
> pomyślałem o tym, że plastikiem metalu nie powinienem porysować... :)
>
> Dzieki, zobaczymy, czy to pomoże.
Do tego możesz użyć skrobaczki typu murska czyli z taką mosiężną
blaszką. Szyb tym nie porysujesz więc i żeliwnego bloku też.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
5. Data: 2011-11-13 12:41:45
Temat: Re: Omega B 3.0 MV6, UPG wymiana uszczelki pod głowicami
Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
W dniu 2011-11-12 20:54, Nex@pl pisze:
> Witam,
Pij aktimelki i wpierdalaj marchewkę - one mają dużo kwasów
omega b3 !
--
Czas na odważne decyzje:
=>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=
-
6. Data: 2011-11-13 16:05:03
Temat: Re: Omega B 3.0 MV6, UPG wymiana uszczelki pod głowicami
Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>
W dniu 2011-11-13 11:01, Lewis pisze:
>> No tak, najprostsze rozwiązania sa czasem najtrudniejesze :) Nie
>> pomyślałem o tym, że plastikiem metalu nie powinienem porysować... :)
>>
>> Dzieki, zobaczymy, czy to pomoże.
>
> Do tego możesz użyć skrobaczki typu murska czyli z taką mosiężną
> blaszką. Szyb tym nie porysujesz więc i żeliwnego bloku też.
>
Żeliwne bloki to ja zawsze skrobałem z resztek upg przy pomocy zwykłego
dłuta i nigdy nic "bloku" się nie stało :)
Dłutem skrobałem ostatnio resztki uszczelki z aluminium i też mu nic nie
jest ;P
Pozdrawiam !
-
7. Data: 2011-11-13 17:35:21
Temat: Re: Omega B 3.0 MV6, UPG wymiana uszczelki pod głowicami
Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
W dniu 2011-11-13 12:41, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
> W dniu 2011-11-12 20:54, Nex@pl pisze:
>> Witam,
>
> Pij aktimelki i wpierdalaj marchewkę - one mają dużo kwasów omega b3 !
>
Przyda się, tyle śrubek, że ręce opadają na sam widok :)
-
8. Data: 2011-11-13 17:49:47
Temat: Re: Omega B 3.0 MV6, UPG wymiana uszczelki pod głowicami
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2011-11-13 16:05, Czarek Daniluk pisze:
> W dniu 2011-11-13 11:01, Lewis pisze:
>
>>> No tak, najprostsze rozwiązania sa czasem najtrudniejesze :) Nie
>>> pomyślałem o tym, że plastikiem metalu nie powinienem porysować... :)
>>>
>>> Dzieki, zobaczymy, czy to pomoże.
>>
>> Do tego możesz użyć skrobaczki typu murska czyli z taką mosiężną
>> blaszką. Szyb tym nie porysujesz więc i żeliwnego bloku też.
>>
> Żeliwne bloki to ja zawsze skrobałem z resztek upg przy pomocy zwykłego
> dłuta i nigdy nic "bloku" się nie stało :)
> Dłutem skrobałem ostatnio resztki uszczelki z aluminium i też mu nic nie
> jest ;P
>
> Pozdrawiam !
Też tak robiłem i robię i nigdy nie miałem żadnego problemu ale jak ktoś
się boi o to, że może podrapać blok/głowicę to lepiej niech użyje
łagodniejszych narzędzi :)
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
9. Data: 2011-11-13 19:59:23
Temat: Re: Omega B 3.0 MV6, UPG wymiana uszczelki pod głowicami
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2011-11-13 17:49, Lewis pisze:
> W dniu 2011-11-13 16:05, Czarek Daniluk pisze:
>> W dniu 2011-11-13 11:01, Lewis pisze:
>>
>>>> No tak, najprostsze rozwiązania sa czasem najtrudniejesze :) Nie
>>>> pomyślałem o tym, że plastikiem metalu nie powinienem porysować... :)
>>>>
>>>> Dzieki, zobaczymy, czy to pomoże.
>>>
>>> Do tego możesz użyć skrobaczki typu murska czyli z taką mosiężną
>>> blaszką. Szyb tym nie porysujesz więc i żeliwnego bloku też.
>>>
>> Żeliwne bloki to ja zawsze skrobałem z resztek upg przy pomocy zwykłego
>> dłuta i nigdy nic "bloku" się nie stało :)
>> Dłutem skrobałem ostatnio resztki uszczelki z aluminium i też mu nic nie
>> jest ;P
>>
>> Pozdrawiam !
>
> Też tak robiłem i robię i nigdy nie miałem żadnego problemu ale jak ktoś
> się boi o to, że może podrapać blok/głowicę to lepiej niech użyje
> łagodniejszych narzędzi :)
>
Miotełki, miotełki. Jak archeolodzy potrafią nimi tysiącletnie groby
przekopywać, to do usuwania starych uszczelek też będą dobre. ;)
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
10. Data: 2011-11-13 22:28:00
Temat: Re: Omega B 3.0 MV6, UPG wymiana uszczelki pod głowicami
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości
news:4ebecf0c$0$5801$65785112@news.neostrada.pl...
> Witam,
>
> wymieniam sobie Ci ja uszczelki, jako że robie to pierwszy raz to mam
> pytanię co do usuwania resztek starych uszczelek.
>
> Próbowałem juz rozpuszczalnikiem i szmatką, szczoteczkami, preparatami do
> czyszczenia silników ale jeszcze zostało mi troche śladów po starych
> uszczelkach.
>
> Bezpieczne będzie przetarcie tego papierem 2000? Zdrapanie nożykiem do
> szyb?
Bez sprawdzenia przylgni i ew. planowania głowicy na Twoim miejscu nawet bym
sie nie zabierał do składania tego, bo szkoda Twojego czasu i pieniędzy.
Poza tym bardzo ważne - jak będziesz przykręcał pokrywy zaworów to sprawdz
ich przylgnie. Te pokrywy lubią sie krzywić, a dokładnie rzecz biorąc
praktycznie wszystkie są pokrzywione ;)
Jeśli są mocni zwichrowane - znów - nie warto bawić sie w ich przykręcanie,
bo będzie leciał olej.
Koniecznie zastosuj orygonalne uszczelki pod te pokrywy. Podróby są tańcze o
połowe, ale zwykle niższe i na 101% będziesz rozbierał ponownie.
I na koniec - jeśli pokrywy jakimś cudem są proste to przykręcasz je kluczem
dynamometrycznym (8Nm) inaczej czeka sie ponowne rozbieranie, wymiana
uszczelek.
z jakiego powodu wymieniasz uszczelki?
--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl
Dwa ogony Irma i Myszka + Lisica
Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM
Volvo FL618 '97 250KM
Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł