  • Data: 2013-05-11 16:21:42
    Temat: Re: Okulaty polaryzacyjne
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 11 maja 2013 16:01:01 UTC+2 użytkownik BartekK napisał:
> [...]
    Założyłem w samochodzie. Rewelacja. Wszystko dużo ostrzejsze, praktycznie brak
    odblasków.

> [...]
    >
    > zadziwiający. Ale:
    >
    > - sensowne szkło polaryzacyjne ściemnia o 50%. Nie zawsze jest to
    >
    > wygodne, a jak ściemnia mniej - to jest to ściema, a nie polaryzacja.
    >
    > - sensowność polaryzacji niestety znacznie zużywa się z czasem, od
    >
    > czyszczenia szkieł i UV, nawet drogie fotograficzne filtry polaryzacyjne
    >
    > z czasem tracą ostrość/jakość.
    >
    > - w (dobrych) szkłach polaryzacyjnych jest dość duży problem z widokiem
    >
    > ekranów LCD - kolorowe "mienią się" kolorami, mają plamy jasno-ciemne
    >
    > itp. W zależności od "przekręcenia" głowy efekt się zmienia, ale bywa

    173

    Ja też się cieszę. Polaryzacyjne są na 100% bo w kinie działały. Ale przy okazji
    działają w samochodzie. Może nie tak jak dedykowane i drogie. Chociaż kto tam wie ile
    w specjalnych za 3 stówy jest reklamy a ile różnicy w stosunku do tych za 3 złote.