-
X-Received: by 2002:a81:2cd7:: with SMTP id s206mr25019257yws.22.1552295920851; Mon,
11 Mar 2019 02:18:40 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a81:2cd7:: with SMTP id s206mr25019257yws.22.1552295920851; Mon,
11 Mar 2019 02:18:40 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.g
iganews.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!m21no1944485qta.0!
news-out.google.com!d8ni4645qtr.1!nntp.google.com!m21no1944479qta.0!postnews.go
ogle.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Mon, 11 Mar 2019 02:18:40 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com;
posting-host=2001:16b8:686b:c000:7dcc:af8f:2a4e:5575;
posting-account=QTMqaQoAAAC2G5Sd_YAGYbGIFObIf3cF
NNTP-Posting-Host: 2001:16b8:686b:c000:7dcc:af8f:2a4e:5575
References: <k...@4...net>
<q5hgbj$4dc$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<q5k4jm$srf$1@node1.news.atman.pl>
<5c7d9acb$0$19258$426a74cc@news.free.fr>
<X...@1...0.0.1>
<q5n38u$nne$2@node1.news.atman.pl>
<5c85787d$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
<q644rn$4rf$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <a...@g...com>
Subject: Re: Ograniczenie prędkości
From: p...@g...com
Injection-Date: Mon, 11 Mar 2019 09:18:41 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 9
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2651970
[ ukryj nagłówki ]--A czasami po prostu nie warto!
warto to pojecie względne, w zeszlym tygodniu wracam z Kolobrzegu na Szczecin
rozpierducha totalna co chwile przebudowa wiec podwojna ciagla i zakaz wyprzedzania
co wioske ale jakis zawodnik w sztruclowatej Hondzie stwierdza ze za wolno, wyprzedza
na zombiaka i gdyby nie dobre serce TIR-mana z naprzeciwka który zwalnia żeby gamonia
nie rozsmarowac juz lezalby na cmentarzu. 3,5 minuty później mijam ta Honde bo na
dwupasmowce ciagnie sie za tir-em jadacym 90 km/h . Jak youtube ogarnie konwersje z
70mai to wrzuce na stop chama :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 11.03.19 12:59 Budzik
- 11.03.19 12:59 Budzik
- 11.03.19 13:27 J.F.
- 11.03.19 13:59 Budzik
- 11.03.19 17:34 J.F.
- 11.03.19 21:08 kk
- 12.03.19 10:18 p...@g...com
- 12.03.19 13:59 Budzik
- 12.03.19 13:59 Budzik
- 12.03.19 14:57 J.F.
- 12.03.19 19:10 kk
- 12.03.19 19:59 Budzik
- 12.03.19 21:58 kk
- 13.03.19 00:59 Budzik
- 13.03.19 00:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A